Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men inte är det väl meningen att Olle ska curla oss in i all oändlighet? Så jobbigt kan det väl ändå inte vara att slänga ett eventuellt oönskat PM i papperskorgen. Du kan ju skriva i presentationen att du direkt slänger PM från användare du inte känner,

Jag editerar lite här så det passar in i följden istället... jag tycker du har helt rätt Johanna, precis vad jag tänkte men inte skrev... 🙂

Fp David förstår inte han sitter och skickar meddelanden. Skulle uppskatta om någon som träffar han/hon/den/det i verkligheten kan säga till denna Åsa-Nisse att sluta skicka blir jag tacksam..... tycker det är synd att funbeat drabbas av dessa parasiter..

http://www.youtube.com/watch?v=kNE2_V62fQ4

Hur känns det att vara David, Magnus? Är det en identitet du rekommenderar? Startar vi kloningsprocessen med en gång kan vi nog vara 400 små davidar lagom till jul.

Vad jag minns har Olle agerat en gång och det var när konton kapades och någon utgav sig för att vara någon annan.

Känslan av att köra fort på en cykel kan vara frestande.

Identitet?!?

Jag har fått meddelanden av Fp David. Det gjorde inte ont, var inte störande och gav mig inga mardrömmar. Förstår inte problemet.

Jag känner folk som har träffat honom. Räcker det? (H)

😉

Edit: aha, min dator var lite långsam med uppdaterandet där. Nu

Eh... Shit, vad konstigt det blir att hoppa in i en tråd och *bara* läsa senaste inlägget. Jag har träffat David och ja... Vaddå? Ska man komma fram till något särskilt här? Vad diskuteras? (irriterande när folk inte har läst hela tråden, inte sant? 😀 😉

Vi diskuterar en kille som inte kan använda en knapp som heter det står "radera" på och som tycker det är ok att starta en tråd för att ändra på inställningar för hela funbeat och därmed skapa extra jobb för Olle om ett problem som enbart berör honom.

Oc