Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En gång räcker. Jag har träffat Bennu också, och hon fattar utan att man behöver upprepa.

Ah! Ok! 😀 Tack för uppdateringen Anna! Han kan få gå kurs hos mig! Jag är expert på att bara läsa det jag är intresserad av och låta det andra passera förbi obemärkt (som ni kanske märkte)... Sen kan kanske lite malplacerade PM ge lite krydda åt livet el

"och hon fattar utan att man behöver upprepa."

Ja, för det mesta i alla fall. Sen ska vi komma ihåg att jag är envis som synden, så det jag inte vill förstå kan du upprepa i all oändlighet utan att något händer. Men det är lite OT... 😉

Man får väl göra som vi gör på kth, kräva att alla kommer förbi och identifierar sig. Ja, vi har lite problem med att genomföra det korrekt alla gånger. Nej, jag är inte allvarlig.

Hmm. Jag har hittills inte känt behovet av att göra det, men om det nu är så irriterande att få PM från en viss person, räcker det då inte att bara ha en "blockera" knapp i stället? Fast klart, det blir ändå jobb till Olle. Jag föredrar att han lägger ner

Eftersom personliga meddelanden (PM) fungerar ungefär som att skicka epost till varandra så skulle man kanske kunna tänka sig en "markera som skräp"-funktion (=junk). Då skulle meddelanden från samma avsändare visserligen fortsätta att tas emot men utan n

(t+) (Fast jag skulle föredra en "save som draft"-funktion om vi nu ska disutera PM)

Varför inte en tråd som heter "Jag har träffat eller känner nån som träffat David"

Fast vad skulle vi diskutera där? *förstår verkligen inte*

"Diskutera"? - nu förstår jag inte!