Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:39"Ladda ner träningen som excellfil, spara eventuella blogginlägg på annat sätt, avsluta kontot, öppna ett nytt konto, ladda in träningen igen är den lätta biten..."
AHA! Funkar inte kan jag meddela. (#)
/En som vet.
"Ladda ner träningen som excellfil, spara eventuella blogginlägg på annat sätt, avsluta kontot, öppna ett nytt konto, ladda in träningen igen är den lätta biten..."
AHA! Funkar inte kan jag meddela. (#)
/En som vet.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:44Åh, jag har också träffat folk! Får jag rabbla upp vilka nu? 😉 Eller skulle det vara en egen tråd kanske....
/trams och flams-tanten
Åh, jag har också träffat folk! Får jag rabbla upp vilka nu? 😉 Eller skulle det vara en egen tråd kanske....
/trams och flams-tanten
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:48Vad menar du Elin? Sitter du inte fastkedjad vid spisen i lätta kläder? *förvånad* Måste ha missuppfattat något. (#)
😉
/Fredagsflamsare nr 2
Vad menar du Elin? Sitter du inte fastkedjad vid spisen i lätta kläder? *förvånad* Måste ha missuppfattat något. (#)
😉
/Fredagsflamsare nr 2
Quote from Bjarne Lewin on 12 November 2010, 08:57Förlåt Bennu men vad menar du inte fungerar
Förlåt Bennu men vad menar du inte fungerar
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:59*lite osäker på om min träningsrapport som urartade i avslöjande om något oortodoxt klädval vid middagsmatlagandet avses*
Även om jag vore fastkedjad där hemma så skulle jag ju träffa en annan person härifrån i alla fall. 😀
*lite osäker på om min träningsrapport som urartade i avslöjande om något oortodoxt klädval vid middagsmatlagandet avses*
Även om jag vore fastkedjad där hemma så skulle jag ju träffa en annan person härifrån i alla fall. 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:00Elin: 1ochenhalv. 😀
Elin: 1ochenhalv. 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:01Evely: Jo, att importera data som exporterats från FB fungerar inte. Jag gjorde precis som du sade, men importerandet gick ju inte. Minns inte vad som gick fel nu, bara att det inte gick och jag tyckte inte att gammal träning var så viktigt eftersom mina
Evely: Jo, att importera data som exporterats från FB fungerar inte. Jag gjorde precis som du sade, men importerandet gick ju inte. Minns inte vad som gick fel nu, bara att det inte gick och jag tyckte inte att gammal träning var så viktigt eftersom mina
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:03Fast jag ville ju bara namedropa funbeat-personer och den halva är inte medlem här (än) så vitt jag vet. 😀
Fast jag ville ju bara namedropa funbeat-personer och den halva är inte medlem här (än) så vitt jag vet. 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:03Ah, jag missade "härifrån" 😉
Ah, jag missade "härifrån" 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:10Några andra kan väl knappast räknas? 😉 På samma sätt som träning som inte registreras på funbeat via pulsklockan inte kan räknas som träning.
Och för att hålla sig on topic så borde det väl inte vara pm från lösdrivande folk på stan som avses.
Sorry f
Några andra kan väl knappast räknas? 😉 På samma sätt som träning som inte registreras på funbeat via pulsklockan inte kan räknas som träning.
Och för att hålla sig on topic så borde det väl inte vara pm från lösdrivande folk på stan som avses.
Sorry f