Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:54Jag har fler än 10 funbeatares telefonnummer i min mobil. Flera av dem har jag inte en susning om vad de heter i efternamn. Räknas det?
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-forum/nothingtoadd.gif
Jag har fler än 10 funbeatares telefonnummer i min mobil. Flera av dem har jag inte en susning om vad de heter i efternamn. Räknas det?
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-forum/nothingtoadd.gif
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:58Jessie: *asg* den smiley:n var jättebra! 😀
Jessie: *asg* den smiley:n var jättebra! 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 12:47Jag tror att jag mött ganska många av de trevliga på forumet. Dock inte alla.
Däremot undviker jag gärna möten med otrevliga.
Jag tror att jag mött ganska många av de trevliga på forumet. Dock inte alla.
Däremot undviker jag gärna möten med otrevliga.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 13:04David: De flesta människor är trevliga om man lär känna dem lite närmre. Jag utgår ifrån att alla är trevliga på funbeat. Det känns bra med att jag bestämt detta från början.
Jag utgår också ifrån att alla på funbeat är intresserade av träning. Om inte
David: De flesta människor är trevliga om man lär känna dem lite närmre. Jag utgår ifrån att alla är trevliga på funbeat. Det känns bra med att jag bestämt detta från början.
Jag utgår också ifrån att alla på funbeat är intresserade av träning. Om inte
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2010, 13:07Gun: Jag förutsätter också att alla är trevliga men jag är inte dummare än att jag uppfattar vilka som har värderingar, åsikter, uppförande mm som jag inte kan acceptera (kanske min svaghet). Dom människorna gillar jag inte. Dom försöker jag undvika!
Gun: Jag förutsätter också att alla är trevliga men jag är inte dummare än att jag uppfattar vilka som har värderingar, åsikter, uppförande mm som jag inte kan acceptera (kanske min svaghet). Dom människorna gillar jag inte. Dom försöker jag undvika!
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 15:10Jag antar att de flesta här på forumet är seriösa och trevliga, även om jag inte har dem på min lista.
Jag antar att de flesta här på forumet är seriösa och trevliga, även om jag inte har dem på min lista.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 19:28Lingling, varför har du inte alla trevliga på din lista? 😉
Fast det är klart att väljer man bara de otrevliga på listan så blir det ganska tomt och då ligger man själv på topp-placering hela tiden. 😀
Lingling, varför har du inte alla trevliga på din lista? 😉
Fast det är klart att väljer man bara de otrevliga på listan så blir det ganska tomt och då ligger man själv på topp-placering hela tiden. 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 21:01Nu skall vi vara snälla här! 🙂
Jag tycker alla har rätt att skriva vad de tycker och respekteras för det oavsett om man är trådskapare eller inte, anonym eller inte, kön eller hårfärg...
men man bör inte gå till personangrepp, det är finlir javisst! 🙂
Nu skall vi vara snälla här! 🙂
Jag tycker alla har rätt att skriva vad de tycker och respekteras för det oavsett om man är trådskapare eller inte, anonym eller inte, kön eller hårfärg...
men man bör inte gå till personangrepp, det är finlir javisst! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 00:51...
...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 00:59hur går det med enhjulandet "Åke"?
hur går det med enhjulandet "Åke"?