Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 16:46Beslutsångest är aldrig bra... Men vad sägs om den ärmlösa rosa/svarta toppen? Ursnygg till solbrännan 😉
Beslutsångest är aldrig bra... Men vad sägs om den ärmlösa rosa/svarta toppen? Ursnygg till solbrännan 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 16:49Jo de där var supersnygga, men jag köpte ju en fin utan ärmar förra året ... och har ingen kortärmad, så köper jag _bara_ en ärmlös till så kommer det säkert regna hela sommaren 😉
(Och maken muttrar om det begränsade utrymmet ...)
Jo de där var supersnygga, men jag köpte ju en fin utan ärmar förra året ... och har ingen kortärmad, så köper jag _bara_ en ärmlös till så kommer det säkert regna hela sommaren 😉
(Och maken muttrar om det begränsade utrymmet ...)
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 16:55Stämmer, jag har en likadan som du köpte. Tillhör favviströjorna. Men kanske maken också ska få en tröja, så behöver han inte känna sig ledsen över att du tar upp mer plats i garderoben?
Stämmer, jag har en likadan som du köpte. Tillhör favviströjorna. Men kanske maken också ska få en tröja, så behöver han inte känna sig ledsen över att du tar upp mer plats i garderoben?
Quote from Jonas Täng on 19 March 2007, 18:49Ah en sån investering skulle nog sitta bra! Min man köpte en ny racer i höstas "bara sådär" och kan ju inte fortsätta cykla i tröjan som matchade den gamla (dvs båda från 198? ). Mailar dig med en gång så man kan börja drömma om sommarens lättklädda turer
Ah en sån investering skulle nog sitta bra! Min man köpte en ny racer i höstas "bara sådär" och kan ju inte fortsätta cykla i tröjan som matchade den gamla (dvs båda från 198? ). Mailar dig med en gång så man kan börja drömma om sommarens lättklädda turer
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 19:02Tack! 🙂 Självklart måste outfiten matcha cykeln. Det är väl det som är hela grejen? 😉
Tack! 🙂 Självklart måste outfiten matcha cykeln. Det är väl det som är hela grejen? 😉
Quote from Anders Wallerstedt on 19 March 2007, 19:13Inriktad på tri- & multisport-saker
http://www.flinta-adventure.se
Inriktad på tri- & multisport-saker
http://www.flinta-adventure.se
Quote from Therese Woodhill on 19 March 2007, 19:29danke;)
danke;)
Quote from Emma Sjöberg on 19 March 2007, 21:24Åååh.. har du rosa tröjor då?? 🙂
Åååh.. har du rosa tröjor då?? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 22:08Jepp. 🙂 En ärmlös tröja i rosa och svart, blixtlås hela vägen fram och ficka bak.
Jepp. 🙂 En ärmlös tröja i rosa och svart, blixtlås hela vägen fram och ficka bak.
Quote from ellen olsson on 19 March 2007, 22:53> Åååh.. har du rosa tröjor då??
Silva, med tanke på att du numera kör på en Orbea så har du inget val: Du *måste* ha Etxeondokläder!
Seså! Beställ nu! 😉
> Åååh.. har du rosa tröjor då??
Silva, med tanke på att du numera kör på en Orbea så har du inget val: Du *måste* ha Etxeondokläder!
Seså! Beställ nu! 😉