Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelInternetshop för cykelgrejor.
You need to log in to create posts and topics.

*gulp* rosa o svart t o m.. Mm.. jag vill nog se den där pdf filen..

> *gulp* rosa o svart t o m.. Mm.. jag vill nog se den där pdf filen..

Jag kan nästan lova att den matchar perfekt. Etxeondo och Orbea är "kompisar". 😉

Den blir störtsnygg Silva! Du kommer knocka folk fullständigt!
Susanna:
Har du ngt som matchar en gammal svart miyata-touring också då? Kanske vore ngt till makens födelsedag ... (H)

Fredrik innebär det att jag måste köpa en orbea f a matcha mina cykelk

Lingling du har fattat precis! Cykling går ut på att få köpa så många nya skojiga leksaker som möjligt 😀

Fast ibland tror jag det går ut på attt hålla sig hemifrån så mkt som möjligt - när man inte fixar med cykeln alltså 😉

> Fredrik innebär det att jag måste köpa en orbea f a matcha mina cykelkläder????

Naturligtvis! 🙂
Man kan aldrig få för många cyklar... 😉

"Har du ngt som matchar en gammal svart miyata-touring också då? Kanske vore ngt till makens födelsedag ... "

Jag skulle välja en knallorange tröja som kontrast till den svarta ramen. Kika på modellen "Lass" i katalogen. Den gillar jag.

Ska jag göra 😀 Men han kanske föredrar blått eller vinrött ...

"Man kan aldrig få för många cyklar... 😉 "
Men man kan ha för litet förråd (och i bostaden har jag två klåfingriga barn).

Blått kan jag lösa, vanlig röd också. Vinrött blir knepigare... Han gillar inte rosa då? Det finns en supercool rosa herrtröja i katalogen. 😉

Jag är inte säker på att han gillar rosa på sig själv så mkt, även om han vet att det är en praktisk färg - och på killar som törs kan det ju vara super - men jag ska kolla i katalogen 😀