Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 12:46Eftersom det bara syns en träning i Torbjörns kalender de senaste 365 dagarna, är det lite svårt att få en uppfattning om hans status och utveckling?
Verkar finnas två läger, de som tycker att man skall få spykänslor på träning och de som tycker man skal
Eftersom det bara syns en träning i Torbjörns kalender de senaste 365 dagarna, är det lite svårt att få en uppfattning om hans status och utveckling?
Verkar finnas två läger, de som tycker att man skall få spykänslor på träning och de som tycker man skal
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 13:30Jag får väl säga att jag nästan aldrig tränar så hårt att jag spyr, eller knappt ens kommer nära. Dock är det ju så att man aldrig mår så gott efter ett pass som när man har spytt.
Huruvida det kapar sekunder på milen eller inte låter jag däremot vara os
Jag får väl säga att jag nästan aldrig tränar så hårt att jag spyr, eller knappt ens kommer nära. Dock är det ju så att man aldrig mår så gott efter ett pass som när man har spytt.
Huruvida det kapar sekunder på milen eller inte låter jag däremot vara os
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 15:38"Verkar finnas två läger, de som tycker att man skall få spykänslor på träning och de som tycker man skall ha en positiv känsla med sig, jag tillhör den senare."
Beror väl helt på hur man som person väljer att omvandla energin från träningen till positiv
"Verkar finnas två läger, de som tycker att man skall få spykänslor på träning och de som tycker man skall ha en positiv känsla med sig, jag tillhör den senare."
Beror väl helt på hur man som person väljer att omvandla energin från träningen till positiv
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:52Jag håller med om att det känns bra att ta i riktigt ordentligt men funderar på om man inte kan nå sina mål på ett lättsammare sätt och att man i skadehänseende kan vinna på att inte "träna tills man spyr"
I vart fall borde väl TS kunna lägga in ett inte
Jag håller med om att det känns bra att ta i riktigt ordentligt men funderar på om man inte kan nå sina mål på ett lättsammare sätt och att man i skadehänseende kan vinna på att inte "träna tills man spyr"
I vart fall borde väl TS kunna lägga in ett inte
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:05Ja, om målet är att förbättra sig så... Låter dock som att jag skulle vara jävligt skadad fysiskt sätt 😉
Ja, om målet är att förbättra sig så... Låter dock som att jag skulle vara jävligt skadad fysiskt sätt 😉
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 19:09Stort tack för alla bra tips!
Torbjörn
Stort tack för alla bra tips!
Torbjörn