Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 18:54Hallå där på sig Christer.....Ja nu börjar så smått alla mina skador att läka sig å som sagt Garpenberg är ju typ cykelavstånd ifrån Månkarbo....lite orolig dock eftersom jag en massa gånger åkt bil uppför den där djävelusiska backen när man kommer norrif
Hallå där på sig Christer.....Ja nu börjar så smått alla mina skador att läka sig å som sagt Garpenberg är ju typ cykelavstånd ifrån Månkarbo....lite orolig dock eftersom jag en massa gånger åkt bil uppför den där djävelusiska backen när man kommer norrif
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 07:37Jag springer inte så långt än, men maken hakar nog gärna på ett sånt lopp. Speciellt om det inte blir så många deltagare (lopp med över 300 deltagare blir ofta så opersonliga).
Jag springer inte så långt än, men maken hakar nog gärna på ett sånt lopp. Speciellt om det inte blir så många deltagare (lopp med över 300 deltagare blir ofta så opersonliga).
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2014, 08:10Hehe Kjelle, du tänker nog på olshyttebacken - den är 2km lång och c:a 150 höjdmeter. Nä, den är inte inblandad. Dock går det upp och ner hela tiden så mellan 900 o 1000 hm är det nog på de 70 kilometrarna...
Hehe Kjelle, du tänker nog på olshyttebacken - den är 2km lång och c:a 150 höjdmeter. Nä, den är inte inblandad. Dock går det upp och ner hela tiden så mellan 900 o 1000 hm är det nog på de 70 kilometrarna...
Quote from Funbeat user on 2 March 2014, 20:14Ja det var verkligen skönt att höra....hehehe...Få se nu hur du lägger datumet å hur det passar in i allt annat....KANONBRA initiativ vilket som helst....typ....liksom...!?
Ja det var verkligen skönt att höra....hehehe...Få se nu hur du lägger datumet å hur det passar in i allt annat....KANONBRA initiativ vilket som helst....typ....liksom...!?
Quote from Funbeat user on 14 March 2014, 12:24My two cents:
-Sensommar, så man kan hoppas på lite svalka i skogen
-Inte krocka med nån annan ultra, såklart. (För många lopp, för få helger, jag vet)
-Bra karta i pappersform så man vet var man är, gärna med lite lokalinfo
-Inte nödvändigt med idiotsäkr
My two cents:
-Sensommar, så man kan hoppas på lite svalka i skogen
-Inte krocka med nån annan ultra, såklart. (För många lopp, för få helger, jag vet)
-Bra karta i pappersform så man vet var man är, gärna med lite lokalinfo
-Inte nödvändigt med idiotsäkr