Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 13:22Synd att ingen administratör har kommenterat.. Kommer det komma? Är den gjort å väntar på godkännande från Apple? Kommer den kosta? isåfall vad? När isåfall kan den komma?
Hur kommer den se ut. En förenklad version av funbeat kan jag tänka..
Synd att ingen administratör har kommenterat.. Kommer det komma? Är den gjort å väntar på godkännande från Apple? Kommer den kosta? isåfall vad? När isåfall kan den komma?
Hur kommer den se ut. En förenklad version av funbeat kan jag tänka..
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:57Går nog snabbare att skaffa en Androidmobil... 😉 än att vänta på en till Iphone...
Går nog snabbare att skaffa en Androidmobil... 😉 än att vänta på en till Iphone...
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 22:04Här måste finnas en bra chans för funbeat att både växa o tjäna stålar, jag hade också mer än gärna betalt för en bra app i stil med runkeeper. Med över 100 000 medlemmar borde det finnas några tekniskt lagda figurer som känner sig manade?!?
Här måste finnas en bra chans för funbeat att både växa o tjäna stålar, jag hade också mer än gärna betalt för en bra app i stil med runkeeper. Med över 100 000 medlemmar borde det finnas några tekniskt lagda figurer som känner sig manade?!?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 20:15Jag är definitivt intrsserad av en app, inga news?
Jag är definitivt intrsserad av en app, inga news?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:11Bealade 75:- för Runkeeper Pro och betalar lätt 75 till för funbeat till iphone! 🙂
Bealade 75:- för Runkeeper Pro och betalar lätt 75 till för funbeat till iphone! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:29Vad händer?
Någon som hört något?
Vad händer?
Någon som hört något?
Quote from Elias Engqvist on 26 March 2010, 14:33Olle håller på med en iPhone-app. Jag antar att det inte är hemligt eftersom han inte skrev något om det till mig. Han kan inte säga när den blir färdig men det blir iaf mer än bara det som API:et tillåter idag...
Olle håller på med en iPhone-app. Jag antar att det inte är hemligt eftersom han inte skrev något om det till mig. Han kan inte säga när den blir färdig men det blir iaf mer än bara det som API:et tillåter idag...
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:56Hemligt tror jag inte heller, alla visste ju att det skulle komma en. I dagens Iphone värld. Han kanske inte ville känna sig stressad bara då många väntar ivrigt 😀
Hemligt tror jag inte heller, alla visste ju att det skulle komma en. I dagens Iphone värld. Han kanske inte ville känna sig stressad bara då många väntar ivrigt 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:05Hoppas bara Olle tar betalt för appen så att vår uppskattning av FB märks i hans plånbok. Beröm och lovord får han ju i överflöd så det är dags att ge mig möjligheten till pekuniär belöning.
Hoppas bara Olle tar betalt för appen så att vår uppskattning av FB märks i hans plånbok. Beröm och lovord får han ju i överflöd så det är dags att ge mig möjligheten till pekuniär belöning.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 21:58Kan bli värt att skaffa en iphone om det kommer en app!
Kan bli värt att skaffa en iphone om det kommer en app!