Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 22:03oavsett om det kommer en app så är faktiskt iphonen den bästa telefonen att få tag i just nu.. Och jag tycker ens inte om Apple
oavsett om det kommer en app så är faktiskt iphonen den bästa telefonen att få tag i just nu.. Och jag tycker ens inte om Apple
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 10:06Jag kan lätt betala 100 kr för en bra app
Jag kan lätt betala 100 kr för en bra app
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 12:01Danny: ifånen är inte bästa telefonen. Androidtelefoner (förslagsvis HTC) är ju faktiskt mycket bättre... 😀 och vi har haft en FB-app ganska länge nu. Men smaken är ju som baken, man har två!!! 🙂
Danny: ifånen är inte bästa telefonen. Androidtelefoner (förslagsvis HTC) är ju faktiskt mycket bättre... 😀 och vi har haft en FB-app ganska länge nu. Men smaken är ju som baken, man har två!!! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 March 2010, 12:17iPhone-appen kommer med all säkerhet att bli bättre för den kommer att bygga på ett nytt api!
iPhone-appen kommer med all säkerhet att bli bättre för den kommer att bygga på ett nytt api!
Quote from Christina Hageman on 28 March 2010, 12:18Vad spännande att det är en app under arbete.
Vad spännande att det är en app under arbete.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 12:26Eftersom jag köpt två Iphone den senaste månaden men ingen Android måste Iphone vara bättre. Annars hade jag såklart gjort tvärtom.
Eftersom jag köpt två Iphone den senaste månaden men ingen Android måste Iphone vara bättre. Annars hade jag såklart gjort tvärtom.
Quote from Jonny Persson on 28 March 2010, 14:06iPhone är en fantastisk liten pryl men rätt kass telefon om jag ska vara helt ärlig... En minidator med telefoni.
iPhone är en fantastisk liten pryl men rätt kass telefon om jag ska vara helt ärlig... En minidator med telefoni.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 17:02nja kass telefon?? de går ju att ringa på den hehe
nja kass telefon?? de går ju att ringa på den hehe
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 19:40Fredrik: Intressant tanke! Varför har jag aldrig sett det på det viset 🙂 ? Tror hur som helst att "er" app blir bra den med när den kommer. Men träna måste vi väl göra själva i alla fall, eller finns det någon sån app oxå (H)?
Fredrik: Intressant tanke! Varför har jag aldrig sett det på det viset 🙂 ? Tror hur som helst att "er" app blir bra den med när den kommer. Men träna måste vi väl göra själva i alla fall, eller finns det någon sån app oxå (H)?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:21Det skulle du väl gilla, Greger? Då kanske du kan komma om ordentligt...;-)
Det skulle du väl gilla, Greger? Då kanske du kan komma om ordentligt...;-)