Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 15:38det första jag gjorde när jag fick hem min Iphone häromdagen var att leta app till Funbeat, jag håller tummarna att det kommer snart!
vore perfekt att kunna regga även om man inte är hemma vid datorn!
och ja, jag är självklart villig att betala för det!
det första jag gjorde när jag fick hem min Iphone häromdagen var att leta app till Funbeat, jag håller tummarna att det kommer snart!
vore perfekt att kunna regga även om man inte är hemma vid datorn!
och ja, jag är självklart villig att betala för det!
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:42Är det någon app under utveckling, eller?
Är det någon app under utveckling, eller?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:43>Olle håller på att utveckla en iPhone-app
>Olle håller på att utveckla en iPhone-app
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:44Trevligt! 🙂 Ska nog köpa mig en iPhone 4 när den kommer sedan nämligen.
Trevligt! 🙂 Ska nog köpa mig en iPhone 4 när den kommer sedan nämligen.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:46Schapiro skrev det i tråden för några veckor sedan.
Schapiro skrev det i tråden för några veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:49Jo, men Olle är ju fortsatt tyst om saken, antar att serverproblemen tagit lite tid från iPhone-appen just nu. 🙁
Jo, men Olle är ju fortsatt tyst om saken, antar att serverproblemen tagit lite tid från iPhone-appen just nu. 🙁
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:53Ja, Olle har säkert att göra.
Ja, Olle har säkert att göra.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 07:31Göra en app e inte så svårt. Har man tid så gör en. Jag skule köpa den!
Göra en app e inte så svårt. Har man tid så gör en. Jag skule köpa den!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:23Det är jättekul att det finns en Funbeat-Applikation. Det är mindre kul att den inte går att använda i en Xperia Mini. Jag skulle bli väldigt glad och på ett nördigt sätt motiverad att träna mer om det gick att använda appen i min Mini.
Glad sommar /Karr
Det är jättekul att det finns en Funbeat-Applikation. Det är mindre kul att den inte går att använda i en Xperia Mini. Jag skulle bli väldigt glad och på ett nördigt sätt motiverad att träna mer om det gick att använda appen i min Mini.
Glad sommar /Karr
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 19:43"Att det finns"
Men det finns ju ingen? (än iaf)
"Att det finns"
Men det finns ju ingen? (än iaf)