Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:02Måste ju inte vara just en app, hade inte vart fel med en mobilanpassad version av sidan som känner av useragenten i mobilen och skickar en till en avskalad sida med dom viktigaste funktionerna..Jag vet, det är lätt att snacka och jag är ingen webbnisse s
Måste ju inte vara just en app, hade inte vart fel med en mobilanpassad version av sidan som känner av useragenten i mobilen och skickar en till en avskalad sida med dom viktigaste funktionerna..Jag vet, det är lätt att snacka och jag är ingen webbnisse s
Quote from Bertil Nolheim on 1 July 2010, 09:13Isåfall hellre en valbar mobilsida. Inte alls kul med "automatiska" mobilsidor när man har en IPhone som är bättre på riktiga websidor.
Fast helst en app med lite extra lull-lull, t.ex. använding av GPS för direkt loggning av rundor.
Isåfall hellre en valbar mobilsida. Inte alls kul med "automatiska" mobilsidor när man har en IPhone som är bättre på riktiga websidor.
Fast helst en app med lite extra lull-lull, t.ex. använding av GPS för direkt loggning av rundor.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:23Verkar inte komma ngn app ju..
Verkar inte komma ngn app ju..
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 19:24Kanske om Olle tar emot lite hjälp av någon?
Kanske om Olle tar emot lite hjälp av någon?
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 19:27Låt nu Olle ha lite semester.
Låt nu Olle ha lite semester.
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 20:30Olle har blivit erbjuden hjälp men vill tydligen göra det "själv"...
Han behöver som sagt kanske lite semester!
Olle har blivit erbjuden hjälp men vill tydligen göra det "själv"...
Han behöver som sagt kanske lite semester!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:39Olle gjorde ett mastodontjobb med serverbytet och nu vill några ha till ett sysofosjobb med appar.
Då dröjer det inte länge innan nästa serverbyte är på gång.
Olle gjorde ett mastodontjobb med serverbytet och nu vill några ha till ett sysofosjobb med appar.
Då dröjer det inte länge innan nästa serverbyte är på gång.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 22:33Passa på att träna medan ni väntar. En iPhone-app hackar man bäst ihop under några mörka senhöstdagar.
Passa på att träna medan ni väntar. En iPhone-app hackar man bäst ihop under några mörka senhöstdagar.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 12:30Jag som just fått en iPhone4 är nu hur sugen som helst på en bra app! Klart värt pengar.
Jag som just fått en iPhone4 är nu hur sugen som helst på en bra app! Klart värt pengar.
Quote from Panama B on 18 September 2010, 12:59..
..