Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 00:01Jo, men den här tråden handlar om en Funbeat-app till iPhone ungefär som att det finns en särskild Facebook-app.
Själv skulle jag uppskatta en Funbeat-app till Android så jag slipper att vänta på att flash-reklamen laddas ned för varje sida och för att
Jo, men den här tråden handlar om en Funbeat-app till iPhone ungefär som att det finns en särskild Facebook-app.
Själv skulle jag uppskatta en Funbeat-app till Android så jag slipper att vänta på att flash-reklamen laddas ned för varje sida och för att
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 12:00Jag skulle också betala för en app om den innehåller bra funktion för forumet såklart!
Jag skulle också betala för en app om den innehåller bra funktion för forumet såklart!
Quote from Panama B on 21 September 2010, 19:16Vad skulle man önska sig för funktioner?!?
- registrera pass
- realtids visa pass
- ghost funktion så man springa mot sig själv
- stöd för att lägga upp ett pass med intervaller innan
- kunna se var kompisar är dvs om dom är ute och tränar med Appen på,
Vad skulle man önska sig för funktioner?!?
- registrera pass
- realtids visa pass
- ghost funktion så man springa mot sig själv
- stöd för att lägga upp ett pass med intervaller innan
- kunna se var kompisar är dvs om dom är ute och tränar med Appen på,
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:32EnFunbeatapp för smartphones ska vara anpassad för det lilla skärmformatet och för touch-tryckning. Man ska alltså inte behöva zooma in och ut och scrolla fram o tillbaka i sidled för att se vem som skrivit det foruminlägg man läser.
Jag ser ingen anled
EnFunbeatapp för smartphones ska vara anpassad för det lilla skärmformatet och för touch-tryckning. Man ska alltså inte behöva zooma in och ut och scrolla fram o tillbaka i sidled för att se vem som skrivit det foruminlägg man läser.
Jag ser ingen anled
Quote from Panama B on 21 September 2010, 19:57Lulllull?!?! Skall inte en iphone app underlätta träningen?!? Att läsa/skriva diskussioner känns fel fokus?!?
Lulllull?!?! Skall inte en iphone app underlätta träningen?!? Att läsa/skriva diskussioner känns fel fokus?!?
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:54-registrera pass, inte minst styrkeövningar reps/vikt under träning
-läsa diskussioner trådat (som i newsstand)
-registrera pass, inte minst styrkeövningar reps/vikt under träning
-läsa diskussioner trådat (som i newsstand)
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:35Ähh den kommer aldrig att komma
Ähh den kommer aldrig att komma
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 22:49Det börjar kännas så. Det var 9 månader sedan jag startade diskussionen och inget datum.
Det börjar kännas så. Det var 9 månader sedan jag startade diskussionen och inget datum.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 11:37stefan +1
Om det kom en app där man BARA kunde regga pass så skulle jag ändå lätt betala 50 SEK eller nåt
stefan +1
Om det kom en app där man BARA kunde regga pass så skulle jag ändå lätt betala 50 SEK eller nåt
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 14:45Håller med dig Pär. Speciellt om den kunde ta emot registrering offline, och sen posta den när man återfår 3G täckningen. Det är rätt sällan bra täckning inne på gymmen jag tränar.
Håller med dig Pär. Speciellt om den kunde ta emot registrering offline, och sen posta den när man återfår 3G täckningen. Det är rätt sällan bra täckning inne på gymmen jag tränar.