Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:14Nice, hoppas, hoppas, hoppas man kan spara som GPX? Eller är det bara för uppladdning till Funbeat direkt?
Nice, hoppas, hoppas, hoppas man kan spara som GPX? Eller är det bara för uppladdning till Funbeat direkt?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:30Det är för direkt uppladdning till FunBeat. Sparning till GPS är tyvärr inte inplanerat idag.
Det är för direkt uppladdning till FunBeat. Sparning till GPS är tyvärr inte inplanerat idag.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:35Kan ju tilläggas att bilden ovan är en "Beta"-bild. Därav engelska texter och underliga höjder på staplarna.
Kan ju tilläggas att bilden ovan är en "Beta"-bild. Därav engelska texter och underliga höjder på staplarna.
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2011, 14:41När kommer den då Olle?
När kommer den då Olle?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:53Jag har och använder ibland Iphone-appen, men jag måste säga att jag fattar nada av den här diskussionen 🙂
Jag har och använder ibland Iphone-appen, men jag måste säga att jag fattar nada av den här diskussionen 🙂
Quote from Peter Eriksson on 14 June 2011, 15:22Så passande posten har en Iphone på väg mot mig..
Dendär verkar riktigt lovande 🙂
Så passande posten har en Iphone på väg mot mig..
Dendär verkar riktigt lovande 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 20:15Den nya versionen av FunBeats iPhone app kommer inom nån vecka (förhoppningsvis 2-3 veckor).
Den nya versionen av FunBeats iPhone app kommer inom nån vecka (förhoppningsvis 2-3 veckor).
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2011, 22:08Anders S: Den här diskussionen går ut på att det kommer en ny version av Funbeat appen för iPhone som inte bara är till för att föra in träningsdata till funbeat. Den kan också spela in träningsdata om man tex springer (via iPhonens GPS)
Anders S: Den här diskussionen går ut på att det kommer en ny version av Funbeat appen för iPhone som inte bara är till för att föra in träningsdata till funbeat. Den kan också spela in träningsdata om man tex springer (via iPhonens GPS)
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 00:42Ok, tack Christer! 🙂
Ok, tack Christer! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 23:00Grymt, har väntat 1,5 år på detta. Nu slipper jag regga träning på två ställen =)
Grymt, har väntat 1,5 år på detta. Nu slipper jag regga träning på två ställen =)