Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatiPhone-app verion 2
You need to log in to create posts and topics.

väntar också

Fick för mig att testa gps-programmet i den istället för runkeeper ikväll men tyvärr så gick det inte att ha igång musik samtidigt vilket för mig innebär att jag inte kommer att använda den så länge det är så, men den dag det går så ska jag absolut testa.

Åsa: Försökte du med egen musik eller var det Spotify eller annat? Appen är designad för att kunna spela musik samtidigt.

Egen musik (krävdes lite detektivarbete för att ta reda på det, eller iaf att synka telefonen till last.fm.). Får kanske testa igen nästa gång.

Åsa: Kan du berätta på vilket sätt du försökte spela egen musik och varför det inte fungerade? Den nya appen har t.o.m. inbyggt val av musik (klicka på ansiktet med hörlur på). Det ska absolut inte vara något problem att spela egen musik från appen.

Jag fick rätt intressanta intervaller när jag testade appen i lördags. Första fem intervallerna var 1 kilometer, sen var efterföljande nio någonstans mellan 1,01 och 1,79 kilometer med en av dem på 1 kilometer blankt igen.

Jag har haft den gamla appen "länge" och uppdaterade när den nya versionen kom. Verker funka bra tycker jag. Men döm om min förvåning när jag har övertygat sambon om att ladda ner appen och börja föra in sin träning då hittar vi inte Funbeat i AppStore. V

Nä, funbeat är boooorta???
Kan det vara att dom håller på och lägger upp uppdateringen och strular lite?!

Appen är borttagen från AppStore tills nya versionen med buggfixarna är släppt.

Varvsträckorna: Detta är identifierat och en lösning kommer snart 🙂

@Olle: iPod-appen går inte att köra i bakgrunden, det är nog det Åsa menar.
Visst går det att välja musik genom Funbeat-appen, men om man redan har musik igång är det ett irriterande extrasteg.
Jag tror tom att Apple tillåter att iPod går i bakgrunden,