Quote from Guest on 21 July 2011, 08:21Hej!
Jag har laddat ner och använt appen i min Iphone4. Tyvärr slutade den fungera i helgen 🙁 , varför? Tog bort den och försökte ladda ner en ny men nu hittar jag inte igen funbeat-appen i App Store, vet ni varför?
Hej!
Jag har laddat ner och använt appen i min Iphone4. Tyvärr slutade den fungera i helgen 🙁 , varför? Tog bort den och försökte ladda ner en ny men nu hittar jag inte igen funbeat-appen i App Store, vet ni varför?
Quote from Elias Engqvist on 21 July 2011, 08:31Den är borttagen från appstore medan man väntar på en uppdatering...
Den är borttagen från appstore medan man väntar på en uppdatering...
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 20:40Min fungerar fortfarande, hoppas den inte strular innan en ny version finns tillgänglig 🙂
Min fungerar fortfarande, hoppas den inte strular innan en ny version finns tillgänglig 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 22:17Min, och även min frus, funkar mindre bra. Försöker "Spela in rundan med GPS". Allt verkar vara frid och fröjd tills rundan är slut och den ska sparas/registreras - då stängs appen ned, och "poff" så är allt borta...hmm, någon som haft liknande problem? K
Min, och även min frus, funkar mindre bra. Försöker "Spela in rundan med GPS". Allt verkar vara frid och fröjd tills rundan är slut och den ska sparas/registreras - då stängs appen ned, och "poff" så är allt borta...hmm, någon som haft liknande problem? K
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:57Som Christer skrev så är appen tyvärr borttagen från AppStore. Jag valde att göra detta eftersom den versionen som låg uppe fungerade så dåligt (med inspelningsfunktionen). En ny version är skickad till Apple som fungerar betydligt bättre och som inte har
Som Christer skrev så är appen tyvärr borttagen från AppStore. Jag valde att göra detta eftersom den versionen som låg uppe fungerade så dåligt (med inspelningsfunktionen). En ny version är skickad till Apple som fungerar betydligt bättre och som inte har
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 16:36Hej!
Jag hade precis samma problem som du, Martin Molin, beskriver innan jag plockade bort appen. Nu kör jag med Runkeeper-appen som fungerar utmärkt!
Hej!
Jag hade precis samma problem som du, Martin Molin, beskriver innan jag plockade bort appen. Nu kör jag med Runkeeper-appen som fungerar utmärkt!
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 17:25Eva: Nya versionen av FunBeat-appen kommer funka utmärkt, så kolla tillbaka i slutet av veckan som kommer (om Apple är snälla så finns den där då).
Eva: Nya versionen av FunBeat-appen kommer funka utmärkt, så kolla tillbaka i slutet av veckan som kommer (om Apple är snälla så finns den där då).
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 17:23Konstigt, min fungerar fortfarande.
Konstigt, min fungerar fortfarande.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 20:39Jag provade att spela in en runda för några dagar sedan och det fungerade utmärkt för mig. Hoppas att ni får appen godkänd inom kort.
Jag provade att spela in en runda för några dagar sedan och det fungerade utmärkt för mig. Hoppas att ni får appen godkänd inom kort.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 22:07Ser att den uppdaterade versionen kommit nu. Testar i morgon! 🙂
Ser att den uppdaterade versionen kommit nu. Testar i morgon! 🙂