Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:09nej det står endast mitt namn motto, under "MIn träning" Har haft appen uppe i 15minuter. "Reloadat" - ingen träning syns.
& jag har tränat & lagt in den träningen 🙂
iphone 3GS 32GB FW 4.3.3
nej det står endast mitt namn motto, under "MIn träning" Har haft appen uppe i 15minuter. "Reloadat" - ingen träning syns.
& jag har tränat & lagt in den träningen 🙂
iphone 3GS 32GB FW 4.3.3
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:31Vad betyder inställningen "Filtering" om kan kan sätta till "Ingen", "Låg", "Medium" och "Hög"
Vad betyder inställningen "Filtering" om kan kan sätta till "Ingen", "Låg", "Medium" och "Hög"
Quote from Annika Andersson on 3 August 2011, 15:27Jag använde appen för 3 träningspass igår och när jag försöker redigera i iPhonen så står det fortfarande att den försöker synca......
La in passen manuellt via datorn senare, men hur kan jag få bort det jag ha i appen? Behöver jag ta bort appen kanske oc
Jag använde appen för 3 träningspass igår och när jag försöker redigera i iPhonen så står det fortfarande att den försöker synca......
La in passen manuellt via datorn senare, men hur kan jag få bort det jag ha i appen? Behöver jag ta bort appen kanske oc
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 20:23Jag hade samma problem som P T, ingen synk ens efter 5-10 minuter.
Däremot om jag startade om appen "hårt", genom att dubbelklicka på homeknappen och sen peka och hålla på funbeat-ikonen i listan, så synkade den direkt vid nästa uppstart.
Annars grymt
Jag hade samma problem som P T, ingen synk ens efter 5-10 minuter.
Däremot om jag startade om appen "hårt", genom att dubbelklicka på homeknappen och sen peka och hålla på funbeat-ikonen i listan, så synkade den direkt vid nästa uppstart.
Annars grymt