Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatIphone appen
You need to log in to create posts and topics.

Kul! Spännande att pröva nya appen.

Skulle inte vara helt fel om man kunde koppla Funbeat mot Google+ på samma sätt som Facebook och Twitter.

Min har bara krånglat ibland stängde GPS:en av sig mitt under ett pågående pass, det man sparade -sparades inte i kalendern och det kommer definitivt inte upp på facebook via appen -har inte funkat nångång! 🙁
Runkeeper verkar dock funka i ur och skur oc

Ronja: Du bör uppgradera appen till senaste versionen som kom igår. Den rättar till samtliga de fel du nämner. Då slipper du köra omvägen via Runkeeper.

Hmm... Träningar som jag matar in i den nya appen verkar inte komma upp på webben. Är det något problem med synken?

Jag har samma problem även i nya appen. De träningar jag lagt in via telefonen, dycker inte upp på webben. Har bara prövat med GPS träningar.

Appen kan inte ladda upp om den stängs ner för snabbt, eller förstås om täckning saknas. Appen försöker om och om igen efter ett tag om det inte gick direkt. Så öppna bara appen igen så kommer passen att laddas upp, givet bra täckning.

om man skriver in ett pass via datorn, finns den inte i appen sedan

varför? Nån som sett det åcå?

om man skriver in ett pass via datorn, finns den inte i appen sedan

varför? Nån som sett det åxå?

Appen uppdaterar informationen med jämna mellanrum, men inte omedelbart efter att man lagt upp passet på sajten. Om du vill tvinga fram en uppdatering av posterna under Min träning i appen, gå till den fliken och drar listan neråt några centimeter, då lad