Quote from Guest on 16 August 2010, 19:19Ja, det är väl dags att skapa den tråden nu då!
Lördag 6 Augusti går Kalmar Triathlon över Ironman-distans av stapeln.
Detta är en tråd för debutanter, men även erfarna är självklart välkomna att dela med sig av sin visdom...
De som vill vara med på t
Ja, det är väl dags att skapa den tråden nu då!
Lördag 6 Augusti går Kalmar Triathlon över Ironman-distans av stapeln.
Detta är en tråd för debutanter, men även erfarna är självklart välkomna att dela med sig av sin visdom...
De som vill vara med på t
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 19:29Säger bara lycka till, ni får en upplevelse som är obetalbar.....Gjorde min första iår kommer att göra fler
Säger bara lycka till, ni får en upplevelse som är obetalbar.....Gjorde min första iår kommer att göra fler
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 19:52I´m in.
I´m in.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 20:25Kan inte sticka under stol med att jag blev väldigt sugen efter att ha läst årets tävlingsberättelser men det får nog bli ett mer långsiktigt projekt för min del än nästa år. Kan ju börja med att lära mig crawla...eller köra längre än totalt 20 mil på cyk
Kan inte sticka under stol med att jag blev väldigt sugen efter att ha läst årets tävlingsberättelser men det får nog bli ett mer långsiktigt projekt för min del än nästa år. Kan ju börja med att lära mig crawla...eller köra längre än totalt 20 mil på cyk
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 20:282012 är det dags för mig så nästa år är jag aktiv i denna tråd (fast 2012s då) 🙂
2012 är det dags för mig så nästa år är jag aktiv i denna tråd (fast 2012s då) 🙂
Quote from Jonas Täng on 16 August 2010, 21:10David det är bara att starta en tråd med en gång!
Lycka till alla blåbär, hoppas ni kommer att ha lika kul som jag brukar ha! Själv fick jag höra att jag numera kan räknas som veteran. Men hur kul är det med en sån tråd?
David det är bara att starta en tråd med en gång!
Lycka till alla blåbär, hoppas ni kommer att ha lika kul som jag brukar ha! Själv fick jag höra att jag numera kan räknas som veteran. Men hur kul är det med en sån tråd?
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 21:50Jag är på!
Jag är på!
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 23:01Jag är på!
Jag är på!
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 23:24Jag är på (t+) 😀
Jag är på (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 09:38Jag blir också så sugen när jag läser denna tråd, men även jag behöver ha lite mer långsiktig plan. Jag skall lära mig att crawla i höst. Kan vi inte starta en tråd "inför blåbär"?
Jag blir också så sugen när jag läser denna tråd, men även jag behöver ha lite mer långsiktig plan. Jag skall lära mig att crawla i höst. Kan vi inte starta en tråd "inför blåbär"?