Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 09:42Lycka till allihop, ni kommer inte ångra er, det är en fantastisk upplevelse.
Kanske kan trådskaparen administrera träningsmängd på veckobasis?
Nu drar jag vidare mot nästa mål (som nu är kortare än IM).
Lycka till allihop, ni kommer inte ångra er, det är en fantastisk upplevelse.
Kanske kan trådskaparen administrera träningsmängd på veckobasis?
Nu drar jag vidare mot nästa mål (som nu är kortare än IM).
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 10:31Kul att så många hakar på direkt!
Maria: Jag följde årets tråd, det var peppande och en bra förberedelse.
Reine: Tack!
Jag misstänkte att den frågan skulle komma... för tillfället reggar jag inte ens min träning på FunBeat. Vi får väl se hur många som a
Kul att så många hakar på direkt!
Maria: Jag följde årets tråd, det var peppande och en bra förberedelse.
Reine: Tack!
Jag misstänkte att den frågan skulle komma... för tillfället reggar jag inte ens min träning på FunBeat. Vi får väl se hur många som a
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 10:33Lycka till alla blåbär, ni har en underbar resa framför er!!
//fd. blåbär
Lycka till alla blåbär, ni har en underbar resa framför er!!
//fd. blåbär
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 11:03Jag är med. Tjörn Triathlon först!
Jag är med. Tjörn Triathlon först!
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:50Är det full IM distans som gäller för tråden eller får man beblanda sig om man har tänkt köra olympisk och 1/2 IM?
Är det full IM distans som gäller för tråden eller får man beblanda sig om man har tänkt köra olympisk och 1/2 IM?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:02Och är det bara Kalmaraspiranter som gäller, eller får man vara med om man är ett blåbär som anmält sig till annat lopp på IM-distans?
Och är det bara Kalmaraspiranter som gäller, eller får man vara med om man är ett blåbär som anmält sig till annat lopp på IM-distans?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:03Jag är gärna med 🙂
Jag är gärna med 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:28Inte kunde man ana hur jobbigt men underbart det var att genomföra en IM. Lycka till, alle Leute!
/Lever fortfarande på ruset.
Inte kunde man ana hur jobbigt men underbart det var att genomföra en IM. Lycka till, alle Leute!
/Lever fortfarande på ruset.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:34Hej,
Jag önskar er alla lycka till. Det är en stor investering i tid och kraft fram till dagen då det gäller. Sedan är det en härlig fysisk och psykisk upplevelse under loppet. Jag hoppas vattenförhållandena blir bättre för er.
2011 är jag inte med, men s
Hej,
Jag önskar er alla lycka till. Det är en stor investering i tid och kraft fram till dagen då det gäller. Sedan är det en härlig fysisk och psykisk upplevelse under loppet. Jag hoppas vattenförhållandena blir bättre för er.
2011 är jag inte med, men s
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:41Efter att klassikern förhoppningsvis blir klar under året, borde väl IM vara det självklara målet för nästa år?
Ska ge detta en rejäl chans under nästa år.
Efter att klassikern förhoppningsvis blir klar under året, borde väl IM vara det självklara målet för nästa år?
Ska ge detta en rejäl chans under nästa år.