Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Locka mig inte i fördärvet nu. Jag måste ju ha några mål kvar att uppnå nästföljande år sedan. 😉

Jag har min vita Planet-X till salu som finns på min sida om någon är sugen att köpa!

Hallå där!
Jag funderar allvarigt på att satsa på att köra i Kalma nästa sommar, men funderar om det är lämpligt i min ålder. Jag är snart 18 år och har idrottat i olika former i hela mitt liv. Senaste året har blivit mer i triathlonens tecken och är rusk

Martin,

Tror aldrig någonsin det varit ett problem att man "är för ung" för hård idrott.

Men som 18åring finns det andra roliga idrotter man kan ägna sig åt. Kast med ölburk eller raggning i baren på stadshotellet, tex.

Det är väl bara att köra. Att man sedan i allmänhet är som bäst i sådana här sporter runt eller tom en bit över trettio är en annan sak. Du lär nog vara bättre då om du börjar nu.

Hej alla. Ganska ny på funbeat och missade förra årets blåbärstråd. Körde min första Kalmar i år och nu vill jag bli bra på det... 🙂 Nu väntar jag bara på att anmälan till nästa år öppnar! Till er som ska köra er första 2011 säger jag bara.... Det

Hej!

Till er som bor i Stockholm.

SPIF triathlon ger en nybörjarkurs i crawl nu i höst (10 ggr) start i september. Läs mer här:

http://www.spiftriathlon.com/events/nyboerjarkurs-crawl-laer-dig

Anne och Greger som håller kursen är mycket duktiga.

Nu jävlar... Jag är på! Jag menar, hur svårt kan det vara? 😉

Nä, men allvarligt talat. Jag behöver en ordentlig utmaning med ett tydligt mål. Dessutom får jag ju en ursäkt att köpa en ny cykel.

På ett år borde det ju att komma nog i form för att klar

En grej i förra årets (årets??) blåbärstråd var att Kristoffer hade alla, som ville, med som träningskompisar och kunde därför enkelt sammanställa lista över veckans träningsmängd per person.

Det positiva var att det peppade till träning och det gav ffa

Ja, det kan nog bli Kalmar IM 2011. Tjörn får bli första avstampet och avgörande för upplägget av vinterns träning.
Men med lite pepp från dig Jonas och andra, så ska det väl gå att genomföra.

@Jonas, men man måste säga hej varje gång man möts på vändban