Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 20:36Jag ska även delta! Inför årets järnmannen velade jag för länge med beslutet att delta eller inte för att det skulle vara möjligt att göra det på ett vettigt sätt. Jag har under större delen av detta år ångrat det beslut så nu är det bestämt att 2011 blir
Jag ska även delta! Inför årets järnmannen velade jag för länge med beslutet att delta eller inte för att det skulle vara möjligt att göra det på ett vettigt sätt. Jag har under större delen av detta år ångrat det beslut så nu är det bestämt att 2011 blir
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 22:58Tack för tipsen. Jag ska fundera lite till på det där med cykelköp. Tempo lockar ju lite.
Trainer är klart att jag borde skaffa mig också. Det kan ju aldrig bli trångt i min 1a med en MTB, en tempohoj, min gamla linjecykel och en trainer.. Tur att man b
Tack för tipsen. Jag ska fundera lite till på det där med cykelköp. Tempo lockar ju lite.
Trainer är klart att jag borde skaffa mig också. Det kan ju aldrig bli trångt i min 1a med en MTB, en tempohoj, min gamla linjecykel och en trainer.. Tur att man b
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 23:52Jag ska följa denna tråd sten hårt, tror dock inte det blir Kalmar 2011 men tar inte det beslutet än. 2012 är nog mer realistiskt. Jaja, runt nyår ska det målen vara klara för nästa år.
Jag har tagit dumma beslut förr 😀
Jag ska följa denna tråd sten hårt, tror dock inte det blir Kalmar 2011 men tar inte det beslutet än. 2012 är nog mer realistiskt. Jaja, runt nyår ska det målen vara klara för nästa år.
Jag har tagit dumma beslut förr 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 10:02Trainer är så fruktansvärt långtråkigt!
Kör hellre spinning o.dyl. för att sedan nöta in baken när våren kommer.
Trainer är så fruktansvärt långtråkigt!
Kör hellre spinning o.dyl. för att sedan nöta in baken när våren kommer.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 17:57Jo, det blir en hel del spinning i vinter. Trainer har jag redan avskrivit, kanske framförallt pga att jag bor i en 1a 🙂 dessutom är spinning på ett bra pass riktigt skoj.
Jo, det blir en hel del spinning i vinter. Trainer har jag redan avskrivit, kanske framförallt pga att jag bor i en 1a 🙂 dessutom är spinning på ett bra pass riktigt skoj.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:48Jag tänker köpa en trainer och uppgradera min filmprenumeration. Två filmer à två timmars träningspass i veckan under vintern borde väl vara helt möjligt.
Jag tänker köpa en trainer och uppgradera min filmprenumeration. Två filmer à två timmars träningspass i veckan under vintern borde väl vara helt möjligt.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:52absolut åsså lägger du in gott om intervaller i dem så glömmer du snart filmen och kan se om filmerna många gånger 😀
absolut åsså lägger du in gott om intervaller i dem så glömmer du snart filmen och kan se om filmerna många gånger 😀
Quote from Brita Planck on 23 August 2010, 14:05Kommer inte köra 2011 men ev 2012, så jag kommer följa den tråd med STORT intresse. Har debuterat i triathlon(Lidingö) samt kommer köra Stockholm om drygt 1 vecka.
Lycka till med er träning inför Kalmar 2011!!
Kommer inte köra 2011 men ev 2012, så jag kommer följa den tråd med STORT intresse. Har debuterat i triathlon(Lidingö) samt kommer köra Stockholm om drygt 1 vecka.
Lycka till med er träning inför Kalmar 2011!!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:57Smart, om jag lägger in intervallerna med olika mellanrum behöver jag ju inte uppgradera prenumerationen eftersom jag kommer att se olika delar av samma film vid ett flertal tillfällen. Men jag tror mig faktiskt ha en sådan simultankapacitet att jag både
Smart, om jag lägger in intervallerna med olika mellanrum behöver jag ju inte uppgradera prenumerationen eftersom jag kommer att se olika delar av samma film vid ett flertal tillfällen. Men jag tror mig faktiskt ha en sådan simultankapacitet att jag både
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:02Goddagens! Jag har inte tagit något beslut om satsning på IM-distans ännu. Ska köra Stockholm Triathlon (olympisk) om en vecka, sen får vi se hur det känns.
Jag undrar om ni har funderat något över erat träningsupplägg? Satt och läste på Jonas Coltings
Goddagens! Jag har inte tagit något beslut om satsning på IM-distans ännu. Ska köra Stockholm Triathlon (olympisk) om en vecka, sen får vi se hur det känns.
Jag undrar om ni har funderat något över erat träningsupplägg? Satt och läste på Jonas Coltings