Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 12:53Jag ska köra Sala, planen är lugn lugn lugn.. hitta eget tempo
Jag ska köra Sala, planen är lugn lugn lugn.. hitta eget tempo
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 13:34Ett blåbär till!
Blir att mala på trainern under vinterhalvåret... (#)
Ett blåbär till!
Blir att mala på trainern under vinterhalvåret... (#)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 13:41Jag ska oxå köra i Sala, det blir den korta motionen
Jag ska oxå köra i Sala, det blir den korta motionen
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 13:55Jag och flera andra ska köra Tjörns halva på lördag. Blir en mycket bra värdemätare och första triathlon på mer än sprint-distans för min del.
Tanken är att ta det lugnt och få lite känsla för grejjerna.
Jag och flera andra ska köra Tjörns halva på lördag. Blir en mycket bra värdemätare och första triathlon på mer än sprint-distans för min del.
Tanken är att ta det lugnt och få lite känsla för grejjerna.
Quote from j sollerman on 26 August 2010, 19:43Det är fult att ljuga Jonas! Jag är övertygad om att du kommer köra för fullt och då en riktigt fin tid!
Det är fult att ljuga Jonas! Jag är övertygad om att du kommer köra för fullt och då en riktigt fin tid!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:12Jag e så på detta. Blev klar med Klassikern i år och e sugen på en ny
utmaning. Cyklade vätternrundan och simmade vansbro med ett brutet nyckelben så segheten finns där i alla fall.=)
Jag e så på detta. Blev klar med Klassikern i år och e sugen på en ny
utmaning. Cyklade vätternrundan och simmade vansbro med ett brutet nyckelben så segheten finns där i alla fall.=)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 23:53Min första HIM och längsta distans. Målet blir att ta sig runt.
Min första HIM och längsta distans. Målet blir att ta sig runt.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 06:51Jag har stått och sett detta ett antal år, bor ju i kalmar så det går inte att missa. har länge velat göra detta, men med 30kg för mycket har det aldrig blivit av, nu är dessa borta och träningen har varit bra det senaste året. så håller motivationen och
Jag har stått och sett detta ett antal år, bor ju i kalmar så det går inte att missa. har länge velat göra detta, men med 30kg för mycket har det aldrig blivit av, nu är dessa borta och träningen har varit bra det senaste året. så håller motivationen och
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:02Som f.d. blåbär, numera veteran, får man gratulera Jonas till att ha hittat en betydligt klipskare lösning på hur blåbärsligan upprättas än vad jag hade förra året. Ett litet problem är ju att vi nyfikna som bara vill stå vid sidlinjen och titta på inte k
Som f.d. blåbär, numera veteran, får man gratulera Jonas till att ha hittat en betydligt klipskare lösning på hur blåbärsligan upprättas än vad jag hade förra året. Ett litet problem är ju att vi nyfikna som bara vill stå vid sidlinjen och titta på inte k
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:03Kristoffer:
Jag tänkte lägga upp listan på Söndagar på samma sätt ändå, då blir den ju sparad och man kan följa utvecklingen över tid.
Kristoffer:
Jag tänkte lägga upp listan på Söndagar på samma sätt ändå, då blir den ju sparad och man kan följa utvecklingen över tid.