Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 17:28OMG!
Det måste vara något fel:-)Ligger jag änna där uppe...
Bra jobb där Jonas!
Kul att någon orkar dra blåbärsgänget framåt i år(t+)
OMG!
Det måste vara något fel:-)
Ligger jag änna där uppe...
Bra jobb där Jonas!
Kul att någon orkar dra blåbärsgänget framåt i år(t+)
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 20:07Ja, man har en bit upp till de främsta när det gäller träningsmängd (och fysisk status...). Men jag tänker komma smygande underifrån och plocka placering för placering.
Är dock förkyld nu så nästa veckonotering lär bli ännu sämre...
Ja, man har en bit upp till de främsta när det gäller träningsmängd (och fysisk status...). Men jag tänker komma smygande underifrån och plocka placering för placering.
Är dock förkyld nu så nästa veckonotering lär bli ännu sämre...
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:47Ett blåbär till vill vara med i galenskapen att utföra en IM i Kalmar 2011. Klassikern var min 40-års kris, IM är min 41-års kris. Var ska det sluta???
Ett blåbär till vill vara med i galenskapen att utföra en IM i Kalmar 2011. Klassikern var min 40-års kris, IM är min 41-års kris. Var ska det sluta???
Quote from Jonas Täng on 31 August 2010, 20:31Milla strunta i att kalla det kris och gå in för att ha roligt i stället! 🙂
Milla strunta i att kalla det kris och gå in för att ha roligt i stället! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:57Välkomna till gemenskapen! Kris eller inte... vi strävar alla mot samma mål!
Nu är vi 34st i "Blåbärsgruppen" tyvärr är det bara 29st på listan eftersom några har valt att inte visa sin träning för andra.
Känns lite tomt nu när triathlonsäsongen är s
Välkomna till gemenskapen! Kris eller inte... vi strävar alla mot samma mål!
Nu är vi 34st i "Blåbärsgruppen" tyvärr är det bara 29st på listan eftersom några har valt att inte visa sin träning för andra.
Känns lite tomt nu när triathlonsäsongen är s
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 21:18Jag är både lat och trög.. vilken träning är det som syns?
Jag är både lat och trög.. vilken träning är det som syns?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 21:59Jonas du har ju Växjö Marathon också.
Jag och några till kommer vara där:-)
Jonas du har ju Växjö Marathon också.
Jag och några till kommer vara där:-)
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:06Ja, jag ska slutföra klassikern med Lidingö..
Jag har 3:21 på mig för att klara klassikern på 24h. Hoppas det funkar.
Ja, jag ska slutföra klassikern med Lidingö..
Jag har 3:21 på mig för att klara klassikern på 24h. Hoppas det funkar.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:11Lycka till Björn! Det klarar du säkert.
Lycka till Björn! Det klarar du säkert.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 10:05Nu har jag bestämt mej. Jag hänger på, nu kör vi! Kalmar 2011 nästa!
Nu har jag bestämt mej. Jag hänger på, nu kör vi! Kalmar 2011 nästa!