Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

En till som skall avsluta klassikern med Lidingöloppet 🙂 Ni som gör en klassiker glöm inte att fylla i på resultatjakt.nu

Avslutar min halvt ofrivilliga klassikertur med Lidingöloppet också. Har en vadslagning där så att jag kommer under 24h med ganska bred marginal om jag ens kommer i närheten av den tiden :-).

Tänkte pyssla med triathlon nästa år, men IM tror jag får vänt

Inget Lidingölopp här, men tror jag siktar på Göteborg halvmarathon, eller kanske marathon? Mer sugen/förberedd för halvmaran just nu kanske. Känner mig annars rätt återhämtad efter Tjörn, har visserligen bara cyklat en timme lugnt igår men ändå.

Hej Alla. Jag debuterar på Järnmannen 2011. Vill gärna hänga med på denna tråd. Mvh Håkan

Andrew: Vad menar du?

Vilken typ av träning syns i topplistan? Tri endast eller löp, cykel, sim?
När jag sa att jag är lat menar jag att jag inte orkar gå igenom hela tråden.

Andrew:
"Giltiga träningsformer i topplistan:
I den här topplistan räknas alla träningsformer som finns i FunBeat."

Ok. Tack så mycket

Hej alla

Här är ytterliggare en som går med i satsningen mot IM 2011. Först ska jag dock avsluta årets klassiker med Lidingö innan den varierade triathlon träningen börjar. Fick förresten höra av kansliet att de hoppas kunna ta emot anmälningar för IM 20

Jag är också lite småsugen på att köra i Kalmar nästa år. Avslutar också min klassikerrunda i Lidingö den 27e.