Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 14:38Ingen träningsplan. Men min tanke är som vanligt att träna så mycket jag hinner. Eller snarare så mycket jag vågar prioritera träningen jämfört med familjen... (H)
Ingen träningsplan. Men min tanke är som vanligt att träna så mycket jag hinner. Eller snarare så mycket jag vågar prioritera träningen jämfört med familjen... (H)
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 15:17vänta till nästa vecka då är jag högrte upp semester hos svärföräldrarna, de var sdär sugna på att jag skulle träna varje dag när de planerat utflyckter 😀
vänta till nästa vecka då är jag högrte upp semester hos svärföräldrarna, de var sdär sugna på att jag skulle träna varje dag när de planerat utflyckter 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 22:19Jag pusslar lite med en träningsplan för nästa år. Jag har väl tagit rätt mycket stöd i Joe Friels bibel och googlat en del, http://www.coachgordo.com/gtips/endurance_essentials/coaching_ironman_athletes.html tyckte jag hade många vettiga tips. Jag har tä
Jag pusslar lite med en träningsplan för nästa år. Jag har väl tagit rätt mycket stöd i Joe Friels bibel och googlat en del, http://www.coachgordo.com/gtips/endurance_essentials/coaching_ironman_athletes.html tyckte jag hade många vettiga tips. Jag har tä
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 22:46Trevligt att ligga på 5;e plats trots feber, stressfraktur och hälsporre i samma fot:-) det kan ju inte bli så mycket sämre mao:-)
Trevligt att ligga på 5;e plats trots feber, stressfraktur och hälsporre i samma fot:-) det kan ju inte bli så mycket sämre mao:-)
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 22:09Väntar med spänning på din plan Alex. Ex träningsmängd per vecka, intensitet, distans, periodiserad träning, vilodagar, delmål etc. Tar du även med återhämtning och hur mycket du skall äta i planen? Hur tänker du öka distansen och hastighet? Simma&cykla&
Väntar med spänning på din plan Alex. Ex träningsmängd per vecka, intensitet, distans, periodiserad träning, vilodagar, delmål etc. Tar du även med återhämtning och hur mycket du skall äta i planen? Hur tänker du öka distansen och hastighet? Simma&cykla&
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 23:31Träningsprogrammet för blåbär som garanterat funkar :
http://colting.se/index.php?page=trana-triathlon&sub=ironman-del-1
Efter 10 år av oträning, klev jag på Coltings program 1:a nov förra året. En fantastisk resa med premiär i Kalmar för en dryg månad se
Träningsprogrammet för blåbär som garanterat funkar :
http://colting.se/index.php?page=trana-triathlon&sub=ironman-del-1
Efter 10 år av oträning, klev jag på Coltings program 1:a nov förra året. En fantastisk resa med premiär i Kalmar för en dryg månad se
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:09Här kommmer veckans lista.
1. Anna Lundberg 705 min
2. Tobias . 608 min
3. Linda Larsson 584 min
4. Kristofer B 554 min
5. Toni Lundin 525 min
6. Robert Bengtsson 521 min
7. Jonas Larsson 502 min
8. Felikss Straumits 490 min
9. Richar
Här kommmer veckans lista.
1. Anna Lundberg 705 min
2. Tobias . 608 min
3. Linda Larsson 584 min
4. Kristofer B 554 min
5. Toni Lundin 525 min
6. Robert Bengtsson 521 min
7. Jonas Larsson 502 min
8. Felikss Straumits 490 min
9. Richar
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:36Oj oj, på andra plats 😀
Trots en cykelkrasch och att jag inte hann registrera dagens simskola... 😉
Oj oj, på andra plats 😀
Trots en cykelkrasch och att jag inte hann registrera dagens simskola... 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:12Jag har bestämt mig preliminärt att köra Kalmar långdistans, om jag vågar.
Jag har kört det en gång förut på 14:58 och har egentligen tänkt att en gång räcker, men man ska aldrig säga aldrig. Jag har kört 5 halv-IM, senast i Tjörn. Halv-IM har gått bättr
Jag har bestämt mig preliminärt att köra Kalmar långdistans, om jag vågar.
Jag har kört det en gång förut på 14:58 och har egentligen tänkt att en gång räcker, men man ska aldrig säga aldrig. Jag har kört 5 halv-IM, senast i Tjörn. Halv-IM har gått bättr
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 14:26Tufft! Hur långt är det (cykelvägen) från Göteborg till Frankfurt? Och hur lång tid tog du på dig?
Tufft! Hur långt är det (cykelvägen) från Göteborg till Frankfurt? Och hur lång tid tog du på dig?