Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 10:14Jaha då börjar man bli sjuk också!
Blir så när 2 barn ligger och hostar en i ansiktet.Och med knappt 4 veckor till Växjö Marathon börjar jag bli orolig. Tråkigt om all träning inte ska få utlopp runt sjön i oktober:-(
Jaha då börjar man bli sjuk också!
Blir så när 2 barn ligger och hostar en i ansiktet.
Och med knappt 4 veckor till Växjö Marathon börjar jag bli orolig. Tråkigt om all träning inte ska få utlopp runt sjön i oktober:-(
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 20:19Det är 117 mil från Göteborg till Frankfurt. Men jag var tvungen att fuska med lite tåg så det blev 97 mil, för jag körde på bara 7 dagar (teori=17 mil/dag; i verkligheten blev det 14 mil/dag)
Läs min blogg på
http://bengt-inge.blogspot.com/
Det är 117 mil från Göteborg till Frankfurt. Men jag var tvungen att fuska med lite tåg så det blev 97 mil, för jag körde på bara 7 dagar (teori=17 mil/dag; i verkligheten blev det 14 mil/dag)
Läs min blogg på
http://bengt-inge.blogspot.com/
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 02:19Det är ju klart att jag måste hänga på den här gången Jonas! Satsar för att kunna pustsa min Kalmartid nästa år.
Det är ju klart att jag måste hänga på den här gången Jonas! Satsar för att kunna pustsa min Kalmartid nästa år.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:23Kul att du vill vara med Staffan men topplistan är bara för debutanter. Dina erfarenheter och råd tar vi gärna ändå 😀
Veckans lista:
1. Tobias . 713 min
2. linda bengtsson 646 min
3. Stian Tvedt 537 min
4. Robert Bengtsson 501 min
5. Richard
Kul att du vill vara med Staffan men topplistan är bara för debutanter. Dina erfarenheter och råd tar vi gärna ändå 😀
Veckans lista:
1. Tobias . 713 min
2. linda bengtsson 646 min
3. Stian Tvedt 537 min
4. Robert Bengtsson 501 min
5. Richard
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 00:38Okidoki!
Okidoki!
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 15:59Har någon av er reflekterat över vad ni måste göra för att klara Kalmar?
Det är faktiskt en intressant reflektion!
Jag upptäckte rättså fort efteråt att mitt största misstag är löpningen, jag cyklade vättern månaden före, och lade mkt krut på att jag sk
Har någon av er reflekterat över vad ni måste göra för att klara Kalmar?
Det är faktiskt en intressant reflektion!
Jag upptäckte rättså fort efteråt att mitt största misstag är löpningen, jag cyklade vättern månaden före, och lade mkt krut på att jag sk
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 17:05Intressant att läsa! Det finns ett par saker som jag själv funderat över som jag finner lite stöd för i ditt inlägg:
Fokusera på järnmannen. Du skriver att du satsade en del på Vätterrundan och att det gjorde att du inte sprang tillräckligt. Jag tror int
Intressant att läsa! Det finns ett par saker som jag själv funderat över som jag finner lite stöd för i ditt inlägg:
Fokusera på järnmannen. Du skriver att du satsade en del på Vätterrundan och att det gjorde att du inte sprang tillräckligt. Jag tror int
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:59Så här tror jag:
höst/vinter: Mängdgrund i alla tre grenar.
Kan man per aktiv vecka köra ungefär lika lång tid per gren som man tänker sig ta på sig nästa augusti är man på en bra klaraloppet-nivå. mer är förmodligen bättre men bara om det finns tid,
Så här tror jag:
höst/vinter: Mängdgrund i alla tre grenar.
Kan man per aktiv vecka köra ungefär lika lång tid per gren som man tänker sig ta på sig nästa augusti är man på en bra klaraloppet-nivå. mer är förmodligen bättre men bara om det finns tid,
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:15Robert:
Roligt att se att det finns fler som resonerar lika som mig. Alltså, veckomängdsnittet i resp. gren bör vara i ungefär samma nivå som aktiviteten beräknas ta på tävlingsdagen. Jag tycker det är en väldigt enkel tumregel att hålla sig till. Man kan
Robert:
Roligt att se att det finns fler som resonerar lika som mig. Alltså, veckomängdsnittet i resp. gren bör vara i ungefär samma nivå som aktiviteten beräknas ta på tävlingsdagen. Jag tycker det är en väldigt enkel tumregel att hålla sig till. Man kan
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:36Efter Lidingö ska fokus ligga på kalmar. Jag tycker det låter som vettiga riktlinjer. Jag gjorde något som jag tror är bra och något som alla säger är bra, jag gick med i en tri-klubb. Det känns på riktigt då..
Efter Lidingö ska fokus ligga på kalmar. Jag tycker det låter som vettiga riktlinjer. Jag gjorde något som jag tror är bra och något som alla säger är bra, jag gick med i en tri-klubb. Det känns på riktigt då..