Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Gustav! Ja, inget får man gratis här i livet!! Öva, öva, öva:-) Hade funderingar på att ta en till nybörjarkurs, men har nu bestämt att jag tar några privatlektioner i crawl istället. Får bra tips där och övningar...nu ska jag bara öva oxå!

Ångrar bitte

Katrin, tror allt beror på vilken kunskap man har i frisim i grunden.

Jag kunde inte crawla för två år sen, och blev därav tvungen att ta hjälp av kroons i Uppsala, men om man har grunderna så kan det gå alldeles utmärtkt att ta hjälp av någon kunnig på

Ville bara tipsa om att det är dags att boka boende i Kalmar för den aktuella tävlingshelgen. Brukar bli ganska fullbokat när tusen triathleter med entourage invaderar staden...

Hoppas ni tränar på ute i höstsolen, jag är på väg tillbaks efter förkylnin

har "bokat" boende hos päronen 😉

planerar att låna en gammal husbil av en polare... drar igång träningen imorgon efter en veckas vila o småförkylning...

Så var det dags för veckans lista igen, Peter gör debut och stänker in en riktigt fin träningsvecka!
Vi blir fler och fler för varje gång vilket är riktigt roligt!

1. Peter Gerdlöf 944 min
2. Robert Bengtsson 629 min
3. Jonas Larsson 617 min
4.

DÄR SATT DEN!!! Topp 10:-) blir väl troligen enda gången, men jag njuter den här veckan:-)

Med bara löpning under veckan så är det jäkligt svårt att hamna i toppen på listan. Mitt myckna löpande har dessutom lett till att jag fått ont i foten..

Måste bli mer cykel framöver.. detta håller inte..

En liten undersökning bland er andra blåbär. Tänker alla köra på tempohoj, eller finns det några som kör traditionell racer?

Jag får visserligen löneförhöjning i december men det lär inte bli någon ny cykel för mig. Linjecykel med clip-on pinnar.