Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Än så länge kör jag på vanlig linjehoj men med tempopinnar påmonterade. Det känns inte optimalt på något sätt och det är meckigt att ställa om cykeln varje gång jag vill köra linje.

En tempohoj står högst upp på min önskelista inför 2011.

Karl
Jag kör på en racer från tidigt 90-tal och tänkte pimpa upp den lite. För tillfället är det fortfarande samma sadel och med clipsen kvar.
Funderar eventuellt på att skaffa en cykel men funderar på vad som är mest praktiskt och hrmm ekonomiskt.
Men än

Åh vilken trevlig söndag! En trettondeplats på listan och hade dessutom det stora nöjet att värka ut några njurstenar.

Det blir definitivt racerhoj med tempoclips. Finns inte riktigt i budgeten för nästa år med ännu ett cykelinköp.

Vet nån när anmälan

Karl det blir racer för min del men jag ska köra tempo-makeover snart. Tyvärr räcker det inte med clip on utan det ska ställas in vinklar osv men det ska nog lösa sig.

Det blir racer här med. Ska införskaffa tempo clip-on. Har inte heller i min budget att köpa ännu en cykel... men det är ingen omöjlighet om något år framåt.

OK, känns som en tydlig strömning mot att köra landsvägshoj med påsatt båge. Attans där försvann ett argument för en ny cykel.....

Vad rekomenderas för båge då?

Kan detta vara något?

http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Profile_Century_Aero_ZB_Aero_Bars/4

Det ser ut som anmälningen har öppnat för Kalmar 2011 nu 😀 Passade också på att anmäla mig

Ja då var man anmäld!

anmäld till kalmar 2011...

Anmäld inför 2011. Nu finns ingen återvändo 🙂