Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:14Ni har säkert sett den vid något tillfälle men ja:
http://www.youtube.com/watch?v=OBjR1-0GVkI
Amerikanarna, de kan de där med stämning.
Ni har säkert sett den vid något tillfälle men ja:
Amerikanarna, de kan de där med stämning.
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:35En liten fråga. Nu såhär i övergångs perioden mellan sommar och vinter hur klär ni er när ni springer? För varmt för att ta på sig vinter tightsen?
En liten fråga. Nu såhär i övergångs perioden mellan sommar och vinter hur klär ni er när ni springer? För varmt för att ta på sig vinter tightsen?
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 10:27Just nu kan jag inte springa då mitt knä är riktigt förbannad på mig och jag själv är lite bitter. Men hade jag sprungit så brukar jag just nu nog ha på mig mitt R90 ställ, boxer med windstopper (får ju vara lite snäll) och en vanlig funktions t-shirt und
Just nu kan jag inte springa då mitt knä är riktigt förbannad på mig och jag själv är lite bitter. Men hade jag sprungit så brukar jag just nu nog ha på mig mitt R90 ställ, boxer med windstopper (får ju vara lite snäll) och en vanlig funktions t-shirt und
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:57En enkel regel är att man ska frysa lite i början annars är man för varmt klädd
En enkel regel är att man ska frysa lite i början annars är man för varmt klädd
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 16:53Förra vintern sprang jag med funktionströja kortärmad under, craft-tröja långärmad över, och löpartights fram tills vintern började närma sig.
då det blev lite kallare tog jag på mig en väst över det bara för att hålla värmen,
Då vintern slog till för f
Förra vintern sprang jag med funktionströja kortärmad under, craft-tröja långärmad över, och löpartights fram tills vintern började närma sig.
då det blev lite kallare tog jag på mig en väst över det bara för att hålla värmen,
Då vintern slog till för f
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 21:31Tjena
Jag har varit krasslig (ont i halsen och sedan snuvig) i en vecka. Är frisk nu och har genomför två lättare träningspass.
Går ni tillbaka till ordinarie träning direkt när ni blivit friska eller ökar ni stegvis? Självklart spelar det roll hur sju
Tjena
Jag har varit krasslig (ont i halsen och sedan snuvig) i en vecka. Är frisk nu och har genomför två lättare träningspass.
Går ni tillbaka till ordinarie träning direkt när ni blivit friska eller ökar ni stegvis? Självklart spelar det roll hur sju
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 08:45Stegvis ökning blev det för min del. Var sjuk i 10! dagar och det var segt att komma tillbaks. För min del tog det nästan 2 veckor innan jag kände mig okej igen!
Men har du ingen tävling inom snar framtid så behöver du inte stressa!
Stegvis ökning blev det för min del. Var sjuk i 10! dagar och det var segt att komma tillbaks. För min del tog det nästan 2 veckor innan jag kände mig okej igen!
Men har du ingen tävling inom snar framtid så behöver du inte stressa!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:56Hoppas ni hunnit regga er söndagsträning.
Här kommer veckans lista:
1. Peter Gerdlöf 1289 min
2. Jonas Larsson 975 min
3. Mattias Heribertsson 833 min
4. Nicco Westerlund 655 min
5. Toni Lundin 624 min
6. Richard Berntsson Svensson 580 mi
Hoppas ni hunnit regga er söndagsträning.
Här kommer veckans lista:
1. Peter Gerdlöf 1289 min
2. Jonas Larsson 975 min
3. Mattias Heribertsson 833 min
4. Nicco Westerlund 655 min
5. Toni Lundin 624 min
6. Richard Berntsson Svensson 580 mi
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 22:56Det blev inte något Kalmar för mig i år, det har varit en urusel tävlingssäsong där i princip ingenting har blivit av pga andra åtagande, jag menar, vänner som gifter sig samma dag som Stockholm Marathon t ex?!
Frustrerad och ganska less tappade jag motiv
Det blev inte något Kalmar för mig i år, det har varit en urusel tävlingssäsong där i princip ingenting har blivit av pga andra åtagande, jag menar, vänner som gifter sig samma dag som Stockholm Marathon t ex?!
Frustrerad och ganska less tappade jag motiv
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:26Wohooo in på top 5 denna veckan! och än är det bara "komma igång" träning!!
BADAANG!
Wohooo in på top 5 denna veckan! och än är det bara "komma igång" träning!!
BADAANG!