Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Bar eller inte bar spelar det någon roll?
Fick just en skön insikt som jag måste få dela med mig:
Härom dagen fick jag frågan på jobbet: Klarar du av att göra en IM? Förmodligen såg jag ut som en fågelholk, har inte ens ställt mig den frågan, tänker inte

+1 på min namne. 🙂

Ja jag är böjd att hålla med. Varför i hela friden skulle du _inte_ klara det?

Jag klarade kalmar år med ett års träning. Kan jag kan alla iaf som har någon form av grund att stå på.

För många som inte tränar verkar tjejmilen jobbig för att inte tala om IM. Jag tänker inte heller i termen att inte klara av järnmannen inom 15 timmars intervallen. Tränar jag enligt plan och ingenting allvarligt sker varken utrustnings- eller hälsomässig

LIdingö är jobbigare än kalmar triathlon 😉

Hej alla glada Blåbär 😀

Tycker det skulle vara roligt att veta vad Ni andra blåbär har för mål med Kalmar Triathlon. Det känns onekligen som att vi alla har väldigt olika ambitioner och mål med att delta i Kalmar Triathlon nästa sommar.

Själv har jag s

Jag har samma mål som dig Jimmy, 11 timmar känns som en lagom nivå att lägga sig på första gången.
Körde Tjörns halva på 5.05 i år och vet att jag har förbättringspotential.

mitt mål är 14 timmar.
men är inte maxtiden 17 timmar i kalmar?
tidsgränsen är så här: simtiden är max 2 tim 15 min, Cykelmomentet skall avslutas före kl. 16:30, man måste ge sig ut på det tredje varvet senast kl 20:30. De som inte hunnit till växlingsomr

Från hemsidan:

07:00 START

22:00 MÅLET STÄNGER

22-7=15 (H)