Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:24Borde ha lärt mig att vissa väljer att inte förstå.
Nåväl, för att bli lite mer positiv så kan jag meddela att jag bokat in ett besök på Aktivitus i Göteborg.
Tanken är att få hjälp med att plåga mig. "tränar hellre än hårt" har gällt hittills för mig
Borde ha lärt mig att vissa väljer att inte förstå.
Nåväl, för att bli lite mer positiv så kan jag meddela att jag bokat in ett besök på Aktivitus i Göteborg.
Tanken är att få hjälp med att plåga mig. "tränar hellre än hårt" har gällt hittills för mig
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:04Vet inte om vi betraktar oss som världsmästare eller ens särskilt bra, men en målsättning vill man ju ha.
Sen är det väl huvudsakligen upp till den som sätter den att avgöra hur realistisk den är. En målsättning sätter iaf jag för att motivera mig själv
Vet inte om vi betraktar oss som världsmästare eller ens särskilt bra, men en målsättning vill man ju ha.
Sen är det väl huvudsakligen upp till den som sätter den att avgöra hur realistisk den är. En målsättning sätter iaf jag för att motivera mig själv
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 12:16Bra där karl, målsätningar ska man ha, det hjälper om inte annat motivationen (t+)
Bra där karl, målsätningar ska man ha, det hjälper om inte annat motivationen (t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 14:06Kristofer, du har ganska exakt samma target-tider som jag själv hade i somras.
Siktade på:
Sim 1.30tim
Cykel 6tim
Löp 4.30tim
= 12timRealiserade:
Sim 1.26
Cykel 6tim (tror jag var 50 sekunder för långsam..)
Löp 4.47timBlev totalt 12.31 tror jag. Var
Kristofer, du har ganska exakt samma target-tider som jag själv hade i somras.
Siktade på:
Sim 1.30tim
Cykel 6tim
Löp 4.30tim
= 12tim
Realiserade:
Sim 1.26
Cykel 6tim (tror jag var 50 sekunder för långsam..)
Löp 4.47tim
Blev totalt 12.31 tror jag. Var
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 06:40Nu var man anmäld till kalmar 2011. Gött
Nu var man anmäld till kalmar 2011. Gött
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:02Så var det dags för lite "Bar-häng" igen dårå. Jag har fått ont i foten och skippat löpningen denna veckan, kompenserade med årets första rullskidepass. "Bambi på hal is" är en passande sammanfattning.
Grattis Richard!
1. Richard Berntsson Svensson B
Så var det dags för lite "Bar-häng" igen dårå. Jag har fått ont i foten och skippat löpningen denna veckan, kompenserade med årets första rullskidepass. "Bambi på hal is" är en passande sammanfattning.
Grattis Richard!
1. Richard Berntsson Svensson B
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:39Blir färre och färre minuterar i toppen märker man. Är det nu när det blir mindre cykling månntro?
Blir färre och färre minuterar i toppen märker man. Är det nu när det blir mindre cykling månntro?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:44Paul: Eller så är den allmänna förkylningsvågen som bidrar till färre minutrar... 😉
Paul: Eller så är den allmänna förkylningsvågen som bidrar till färre minutrar... 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:55Tobias, jag trodde förkylningsvågen bara drabbade dagisbarnsföräldrar;)
Tobias, jag trodde förkylningsvågen bara drabbade dagisbarnsföräldrar;)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:50Är inte vi alla här det? DET trodde jag...varför satsar jag annars mot Kalmar...snacka om orättvisa träningsmöjligheter... 😉
Är inte vi alla här det? DET trodde jag...varför satsar jag annars mot Kalmar...snacka om orättvisa träningsmöjligheter... 😉