Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Borde ha lärt mig att vissa väljer att inte förstå.

Nåväl, för att bli lite mer positiv så kan jag meddela att jag bokat in ett besök på Aktivitus i Göteborg.
Tanken är att få hjälp med att plåga mig. "tränar hellre än hårt" har gällt hittills för mig

Vet inte om vi betraktar oss som världsmästare eller ens särskilt bra, men en målsättning vill man ju ha.

Sen är det väl huvudsakligen upp till den som sätter den att avgöra hur realistisk den är. En målsättning sätter iaf jag för att motivera mig själv

Bra där karl, målsätningar ska man ha, det hjälper om inte annat motivationen (t+)

Kristofer, du har ganska exakt samma target-tider som jag själv hade i somras.

Siktade på:
Sim 1.30tim
Cykel 6tim
Löp 4.30tim
= 12tim

Realiserade:
Sim 1.26
Cykel 6tim (tror jag var 50 sekunder för långsam..)
Löp 4.47tim

Blev totalt 12.31 tror jag. Var

Nu var man anmäld till kalmar 2011. Gött

Så var det dags för lite "Bar-häng" igen dårå. Jag har fått ont i foten och skippat löpningen denna veckan, kompenserade med årets första rullskidepass. "Bambi på hal is" är en passande sammanfattning.

Grattis Richard!

1. Richard Berntsson Svensson B

Blir färre och färre minuterar i toppen märker man. Är det nu när det blir mindre cykling månntro?

Paul: Eller så är den allmänna förkylningsvågen som bidrar till färre minutrar... 😉

Tobias, jag trodde förkylningsvågen bara drabbade dagisbarnsföräldrar;)

Är inte vi alla här det? DET trodde jag...varför satsar jag annars mot Kalmar...snacka om orättvisa träningsmöjligheter... 😉