Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 22:22Ännu en vecka att lägga till handlingarna, hoppas att det är fler än jag som upptäkt tjusningen med att cykla i skogen. Var ute på en fantastiskt härlig tur med Happymtb.org i göteborgsskogarna på förmiddagen idag.
1. Jonas Larsson Bar 946 min
2. Rich
Ännu en vecka att lägga till handlingarna, hoppas att det är fler än jag som upptäkt tjusningen med att cykla i skogen. Var ute på en fantastiskt härlig tur med Happymtb.org i göteborgsskogarna på förmiddagen idag.
1. Jonas Larsson Bar 946 min
2. Rich
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 07:26håller mig på topp 5 denna veckan oxå.
Bra jobbat alla.
denna veckan så kanske det blir premiär för mig med en halvmara.http://ge-aldrig-upp.blogspot.com/
Patric
håller mig på topp 5 denna veckan oxå.
Bra jobbat alla.
denna veckan så kanske det blir premiär för mig med en halvmara.
http://ge-aldrig-upp.blogspot.com/
Patric
Quote from j sollerman on 8 November 2010, 09:07Om du nästad tränar 1000 minuter nu så borde du klara de när du kör distanspass på cykeln. Ska du till Småland nästa år på läger?
Om du nästad tränar 1000 minuter nu så borde du klara de när du kör distanspass på cykeln. Ska du till Småland nästa år på läger?
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 09:55🙂
Jag vet inte, det var riktigt bra i våras. (Vi pratar om träningsläger på High Chaparall)
Håller på och planerar en resa till Furteventura i vår, får se om det krockar.
🙂
Jag vet inte, det var riktigt bra i våras. (Vi pratar om träningsläger på High Chaparall)
Håller på och planerar en resa till Furteventura i vår, får se om det krockar.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 15:21Jag är på! (H)
Jag är på! (H)
Quote from j sollerman on 8 November 2010, 20:30Ja de va riktigt nice och lika prisvärt! Får se om/när det dyker upp någon anmälan.
Ja de va riktigt nice och lika prisvärt! Får se om/när det dyker upp någon anmälan.
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 18:42blir inte så många minuters träning denna veckan för mig. många vilodagar o en massa lätt träning som simning o bowling står på schemat för att sen på lördag göra debut i halvmara. ja det är sant, jag som inte kunde springa 200 m i april ska nu för första
blir inte så många minuters träning denna veckan för mig. många vilodagar o en massa lätt träning som simning o bowling står på schemat för att sen på lördag göra debut i halvmara. ja det är sant, jag som inte kunde springa 200 m i april ska nu för första
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 18:26Fan, jag glömde helt av att lägga in listan igår. Har inte varit inne på FB så mkt eftersom jag inte tränat något på hela veckan. Jävla förkylning!
Här kommer den iaf, lite försenad.
Grattis Jose till en snygg tusing!1. Jose Gomes Bar 1084 min
2. Fe
Fan, jag glömde helt av att lägga in listan igår. Har inte varit inne på FB så mkt eftersom jag inte tränat något på hela veckan. Jävla förkylning!
Här kommer den iaf, lite försenad.
Grattis Jose till en snygg tusing!
1. Jose Gomes Bar 1084 min
2. Fe
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2010, 18:36Ta inte illa upp nu, men jag är skadad i foten och joggar ett par gånger i veckan och skulle vara på plats 33 i er lista. Ni som inte är förkylda och är under 300 min/vecka måste nog tänka om! Det är VÄLDIGT lite... Minst 7-8 timmar i veckan vore nog bätt
Ta inte illa upp nu, men jag är skadad i foten och joggar ett par gånger i veckan och skulle vara på plats 33 i er lista. Ni som inte är förkylda och är under 300 min/vecka måste nog tänka om! Det är VÄLDIGT lite... Minst 7-8 timmar i veckan vore nog bätt
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:37Ta inte illa upp nu Christer, men du kanske är skadad för att du joggar ett par gånger i veckan på en skadad fot.
Ta inte illa upp nu Christer, men du kanske är skadad för att du joggar ett par gånger i veckan på en skadad fot.