Quote from Elias Engqvist on 15 November 2010, 21:52Jag tar verkligen inte illa upp - men jag försöker bara säga att det räcker inte att sitta och vänta på nåt om man ska köra Kalmar triathlon nästa år - man måste träna...mycket!
Vad gäller mig så vänjer jag bara foten lite försiktigt vid löpning igen ..
Jag tar verkligen inte illa upp - men jag försöker bara säga att det räcker inte att sitta och vänta på nåt om man ska köra Kalmar triathlon nästa år - man måste träna...mycket!
Vad gäller mig så vänjer jag bara foten lite försiktigt vid löpning igen ..
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:59Bra där!
Bra där!
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:24Ingen fara Christer det är bra att du håller koll på oss mindre rutinerade, jag ser det bara som pepp 🙂
Kan nog vara så att många (däribland jag) inte tränat 8 timmar i veckan tidigare och därför vill öka i lite lugnare takt. 8 tim räknas väl som en åt
Ingen fara Christer det är bra att du håller koll på oss mindre rutinerade, jag ser det bara som pepp 🙂
Kan nog vara så att många (däribland jag) inte tränat 8 timmar i veckan tidigare och därför vill öka i lite lugnare takt. 8 tim räknas väl som en åt
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2010, 22:45Bra Kristofer! Precis så menade jag...
Bra Kristofer! Precis så menade jag...
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:06Måste och måste... jag vet en kille som tar sig igenom IM i stort sett varje år på noll komma noll träning. Men han är ett unikum. Han brukar värma upp med Vättern och Vansbro, men någon löpning, cykelträning eller simning under resten av året finns överh
Måste och måste... jag vet en kille som tar sig igenom IM i stort sett varje år på noll komma noll träning. Men han är ett unikum. Han brukar värma upp med Vättern och Vansbro, men någon löpning, cykelträning eller simning under resten av året finns överh
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2010, 11:11Sånt får man inte säga Lotta! F.ö. betraktar jag det som en skröna eftersom det är en kompis kompis som säger det och vi är ju knappt kompisar heller!
OM det skulle vara sant undrar jag:
1) Hur gammal är h*n?
2) Vad har h*n för tid?
3) Hur mår h*n månade
Sånt får man inte säga Lotta! F.ö. betraktar jag det som en skröna eftersom det är en kompis kompis som säger det och vi är ju knappt kompisar heller!
OM det skulle vara sant undrar jag:
1) Hur gammal är h*n?
2) Vad har h*n för tid?
3) Hur mår h*n månade
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:24Han fyllde 40 härom året. Han har mått relativt bra efter alla gånger utom två om jag har fattat rätt. Han fick problem pga värmen ett av de första åren han körde. Tog sig i mål, men hamnade på sjukhus. Han bröt en gång senare för att inte uppleva samma s
Han fyllde 40 härom året. Han har mått relativt bra efter alla gånger utom två om jag har fattat rätt. Han fick problem pga värmen ett av de första åren han körde. Tog sig i mål, men hamnade på sjukhus. Han bröt en gång senare för att inte uppleva samma s
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2010, 11:33...så ni ser alla blåbär - ni behöver inte träna - bara att sitta och vänta på avresan till Kalmar!
...så ni ser alla blåbär - ni behöver inte träna - bara att sitta och vänta på avresan till Kalmar!
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:35Tid ja... han ligger mellan 12.30 och 13.30 på sina lopp, vad jag kan se. Men det var ett år vi fick honom att träna, minns inte vilket... 2007 kanske?
Tid ja... han ligger mellan 12.30 och 13.30 på sina lopp, vad jag kan se. Men det var ett år vi fick honom att träna, minns inte vilket... 2007 kanske?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:36Exakt 🙂
Fast det var inte min poäng. Min poäng är att den bedriften kan bara "Akilles" göra. Alla andra måste träna. Mycket. Ofta. Kontinuerligt. Länge. Annars går det inte.
Exakt 🙂
Fast det var inte min poäng. Min poäng är att den bedriften kan bara "Akilles" göra. Alla andra måste träna. Mycket. Ofta. Kontinuerligt. Länge. Annars går det inte.