Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Ny i gruppen (H)

gick ut hårt med halsont och grönt snor första veckan på blåbärslistan...suck....tröstade mig med att anmäla mig till Jättelångt (http://www.jattelangt.se/) och Kalmar och boka rum på Svanen.

Pratade med Anki på Svanen i går eftermiddag bara timmar efte

Svanen ligger riktigt bra men dom serverar inte frukostbuffé på tävlingsdagen. Riktigt illa med tanke på att nästan alla är triathleter och anhöriga.

Reine hur många pass simmade du i veckan? Simmade du något innan träningen inför Kalmar började?

Kommer fokusera på cyklingen och löpningen men kan vara kul att veta hur mycket tid du la ner eftersom jag siktar på samma tid.

MVH

Förkylning och annat i sjuk-väg har man än så länge undkommit. Däremot finns det ett ilsket knä som hindrar en från att springa. Just nu känns det ok men vågar inte springa än. Kanske slutet på veckan, nästa vecka. Då blir det mer tävling i toppen. Kan ma

Året innan Kalmar gjorde jag Ö till ö och lärde mig simma crawl 2 månader innan den tävlingen. Så då blev det en massa pass i våtdräkt runt halva kungsholmen..

Men sedan, från hösten 09 så simmade jag ett timpass varje lördag lunch. Det fick bli det hela

Ok jag hade tänkt köra två pass i veckan så det borde ju räcka. Måste lära mig det där med truckerfart. Har svårt att ta det lugnt i vattnet. Öser istället på vilket gör att jag tröttnar. Detta grundar i sig i kass teknik så om ni orutinerade och rutiner

Jag är varken rutinerad eller duktig simmare och när jag började crawla så tog jag alltid slut efter 50meter.

En dag när jag plaskade med pensionärerna så bestämde jag mig för att ta rygg på en långsam bröstsimmare.
Jag blev därmed tvingad att hitta en

Har tagit mig an utmaningen Kalmar Triathlon 2011. Det ska bli så kul. Försäsongsträningen är i uppstartsfas och just nu ligger jag på ca 2 simpass/vecka, 4 löppass/veckan och tillsvidare blir det cykling i spinninghallen. En trainer ska beställas inom ko

Välkommna alla nya blåbär. Kul att se hur vår glada skara fortsätter växa!
Paulina: Bra blogg, den blev ett bokmärke direkt! (t+)