Quote from j sollerman on 27 October 2010, 16:04simma på 1 timme är inte dåligt! Då är det nog lättare att du cyklar några minuter snabbare. Om man inte varit med om en masstart i simmoment innan så kan det bli lite av en chock.
simma på 1 timme är inte dåligt! Då är det nog lättare att du cyklar några minuter snabbare. Om man inte varit med om en masstart i simmoment innan så kan det bli lite av en chock.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 16:30Jimmy, du måste ha väldigt snabba växlingar 😉
Jag siktar på att gå in under tolv timmar. Men 11.34 vore bra så jag tar familjerekordet!
Jimmy, du måste ha väldigt snabba växlingar 😉
Jag siktar på att gå in under tolv timmar. Men 11.34 vore bra så jag tar familjerekordet!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 21:57Riktigt snabba växlingar...men man cyklar och springer väl i våtdräkt...eller.. 😉
Simma på en timme ska inte vara omöjligt men det är som sagt målet. Sen får man se hur utfallet blir. Mycket möjligt att något tar längre tid och något går snabbare.
Riktigt snabba växlingar...men man cyklar och springer väl i våtdräkt...eller.. 😉
Simma på en timme ska inte vara omöjligt men det är som sagt målet. Sen får man se hur utfallet blir. Mycket möjligt att något tar längre tid och något går snabbare.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 22:27Jag siktar på att ta mig runt på 12 tim enligt följande:
Simning 1 tim 30 min (är som ett fyllo i vattnet)
Cykel 6 tim
Löpning 4 tim 30 minFår fundera på vart jag ska pressa in växlingarna 🙂
Jag siktar på att ta mig runt på 12 tim enligt följande:
Simning 1 tim 30 min (är som ett fyllo i vattnet)
Cykel 6 tim
Löpning 4 tim 30 min
Får fundera på vart jag ska pressa in växlingarna 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 11:01Då tar jag rygg på dig Kristoffer och drar om på löpningen, för den skall ner mot 4 h.
Då tar jag rygg på dig Kristoffer och drar om på löpningen, för den skall ner mot 4 h.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:22Karl du får hojta till när du går om så försöker jag hålla rygg. Nice med en egen hare 🙂
Karl du får hojta till när du går om så försöker jag hålla rygg. Nice med en egen hare 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2010, 23:44Fan vad ni killar är bra då ni skriver på funbeat 🙂
Fan vad ni killar är bra då ni skriver på funbeat 🙂
Quote from j sollerman on 29 October 2010, 07:37På funbeat kan alla vara världsmästare 🙂
På funbeat kan alla vara världsmästare 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 08:21Christer:
För att inte bygga upp någon dålig stämning får du gärna underbygga såna kommentarer med relevant motivering.
Finns inte en "smiley" i världen som rättfärdigar påhopp.
Christer:
För att inte bygga upp någon dålig stämning får du gärna underbygga såna kommentarer med relevant motivering.
Finns inte en "smiley" i världen som rättfärdigar påhopp.
Quote from Elias Engqvist on 29 October 2010, 10:00Ok, jag lägger till några då...
🙂 🙂 😉 😉 😉
Ok, jag lägger till några då...
🙂 🙂 😉 😉 😉