Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 19:25En vecka till har gått:
1. Peter Gerdlöf Bar 1050 min
2. Jose Gomes Bar 856 min
3. Richard Berntsson Svensson Bar 819 min
4. Toni Lundin Bar 816 min
5. Magnus Bernbäck Bar 661 min
6. Robert Bengtsson Bar 646 min
7. Felikss Straumits Bar 610
En vecka till har gått:
1. Peter Gerdlöf Bar 1050 min
2. Jose Gomes Bar 856 min
3. Richard Berntsson Svensson Bar 819 min
4. Toni Lundin Bar 816 min
5. Magnus Bernbäck Bar 661 min
6. Robert Bengtsson Bar 646 min
7. Felikss Straumits Bar 610
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:21Fra 10. til 50. på en uke. Joda, den nye jobben synes på treningen også.
Fra 10. til 50. på en uke. Joda, den nye jobben synes på treningen også.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 12:51Är det någon som har ett bra program för cykling med trainer?
Är det någon som har ett bra program för cykling med trainer?
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2010, 14:00Jag har ett par av dom här: http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=2092
dom tycker jag är bra!
Jag har ett par av dom här: http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=2092
dom tycker jag är bra!
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 07:22Tack för tipsen Christer!
🙂
Tack för tipsen Christer!
🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 14:46En dum fråga:
-är det till ironman motion klass man ska anmälla sig till?
-Vad innebär klassen masters 35-39?
MVH
José
En dum fråga:
-är det till ironman motion klass man ska anmälla sig till?
-Vad innebär klassen masters 35-39?
MVH
José
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2010, 17:42Motionsklass anmäler man sig till om man inte har licens.
Om man har licens kan man antingen anmäla sig för att tävla med de som är lika gamla som en själv, då anmäler man sig till en åldersklass, Masters 35-39 betyder 35-39 år gammal.
Vill du tävla f
Motionsklass anmäler man sig till om man inte har licens.
Om man har licens kan man antingen anmäla sig för att tävla med de som är lika gamla som en själv, då anmäler man sig till en åldersklass, Masters 35-39 betyder 35-39 år gammal.
Vill du tävla f
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 08:45Misstänkte ju det men blev lite förrvirrade när jag inte hittade ng masters klass under 35.
hahaha
måste jag inte visa leg då om jag anmäller mig till senior klassen Christer? 😉För motions klass ng pris? typ 1:a, 2:a osv..
Misstänkte ju det men blev lite förrvirrade när jag inte hittade ng masters klass under 35.
hahaha
måste jag inte visa leg då om jag anmäller mig till senior klassen Christer? 😉
För motions klass ng pris? typ 1:a, 2:a osv..
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 14:00Hej hörrni,
Fasen vad alla kämpar på bra:D
Tänkte slänga in några tips på var man kan hitta träningsprogram.
Jonas Colting har lagt upp tre olika upplägg på sin hemsida som är ganska specifikt för just Kalmar. Det finns "ta sig runt gruppen", "13 timma
Hej hörrni,
Fasen vad alla kämpar på bra:D
Tänkte slänga in några tips på var man kan hitta träningsprogram.
Jonas Colting har lagt upp tre olika upplägg på sin hemsida som är ganska specifikt för just Kalmar. Det finns "ta sig runt gruppen", "13 timma
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2010, 14:22Jag har för mig att det inte är några priser för etta tvåaosv i motionsklassen men väl några utlottade priser
I åldeersklasserna är det enklare priser typ: väska, vätskebälte osv...
Jag har för mig att det inte är några priser för etta tvåaosv i motionsklassen men väl några utlottade priser
I åldeersklasserna är det enklare priser typ: väska, vätskebälte osv...