Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 10:56Jaha, så får även vi skåningar köpa trainer. Sista landsvägspasset i lördags. Ser dåligt ut med möjligheterna att köra imorgon.
Jaha, så får även vi skåningar köpa trainer. Sista landsvägspasset i lördags. Ser dåligt ut med möjligheterna att köra imorgon.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 22:05En till vecka avklarad...
1. Peter Gerdlöf Bar 1129 min
2. Richard Berntsson Svensson Bar 853 min
3. Christian Nilsson Bar 815 min
4. Felikss Straumits Bar 808 min
5. Magnus Bernbäck Bar 724 min
6. Paulina Strömberg Bar 702 min
7. Robert Ben
En till vecka avklarad...
1. Peter Gerdlöf Bar 1129 min
2. Richard Berntsson Svensson Bar 853 min
3. Christian Nilsson Bar 815 min
4. Felikss Straumits Bar 808 min
5. Magnus Bernbäck Bar 724 min
6. Paulina Strömberg Bar 702 min
7. Robert Ben
Quote from Jan Ingemansson on 30 November 2010, 13:20Hemma i sverige och behöver börja träna igen.
Vad kan vara bättre än att synas offentligt på denna lista.
Ögontjänare som man är kanske det kan funka. 🙂Någon som kan svara på hur länge man vågar vänta med att anmäla sig till loppet?
Hemma i sverige och behöver börja träna igen.
Vad kan vara bättre än att synas offentligt på denna lista.
Ögontjänare som man är kanske det kan funka. 🙂
Någon som kan svara på hur länge man vågar vänta med att anmäla sig till loppet?
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:05Här skrivs det inte mycket. Hoppas ni tränar mer än ni babblar (H)
1. Peter Gerdlöf Bar 1362 min
2. Christian Nilsson Bar 923 min
3. Jonas Larsson Bar 867 min
4. Richard Berntsson Svensson Bar 831 min
5. Magnus Bernbäck Bar 822 min
6. Jose Gom
Här skrivs det inte mycket. Hoppas ni tränar mer än ni babblar (H)
1. Peter Gerdlöf Bar 1362 min
2. Christian Nilsson Bar 923 min
3. Jonas Larsson Bar 867 min
4. Richard Berntsson Svensson Bar 831 min
5. Magnus Bernbäck Bar 822 min
6. Jose Gom
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:24En del tycker det är kallt att kuta ute nu, men jag tycker det är helt ok. Joggade nyss i kortbyxor och t-shirt. Men då är jag ju i och försig i Casablanca (+20 grader)... det är jobbigt att jobba ibland. Träna lungt därute ... (H)
En del tycker det är kallt att kuta ute nu, men jag tycker det är helt ok. Joggade nyss i kortbyxor och t-shirt. Men då är jag ju i och försig i Casablanca (+20 grader)... det är jobbigt att jobba ibland. Träna lungt därute ... (H)
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 10:39Kul helg man haft. Fredag kväll körde jag dubbelpass mellan 20-22:30, lördag kväll körde jag långpass löpning två timmar och söndag kväll en och en halv timme på trainern i en svettig tvättstuga.
Lyssnade på Lisa Nordén som tydligen tränar 25-30 timmar
Kul helg man haft. Fredag kväll körde jag dubbelpass mellan 20-22:30, lördag kväll körde jag långpass löpning två timmar och söndag kväll en och en halv timme på trainern i en svettig tvättstuga.
Lyssnade på Lisa Nordén som tydligen tränar 25-30 timmar
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 11:55Visst är det svårt att få ihop tiden till träning, och jag har ändå inga barn.
Har själv varit iväg fyra helger i rad på diverse sociala evenemang samtidigt som jag renoverat min hall i veckorna. Ett heltidsjobb på det och det blir inte så mycket tid öve
Visst är det svårt att få ihop tiden till träning, och jag har ändå inga barn.
Har själv varit iväg fyra helger i rad på diverse sociala evenemang samtidigt som jag renoverat min hall i veckorna. Ett heltidsjobb på det och det blir inte så mycket tid öve
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:11Jag känner igen det där om tiden. Den enda lösningen med barn och jobb är liksom att träna as-sent, as-tidigt eller under lunchen, oftast hungrig och trött då man helst gör nått annat istället. Men det är väl den känslan man kommer att ha tidvis under en
Jag känner igen det där om tiden. Den enda lösningen med barn och jobb är liksom att träna as-sent, as-tidigt eller under lunchen, oftast hungrig och trött då man helst gör nått annat istället. Men det är väl den känslan man kommer att ha tidvis under en
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:28jag kör as-tidigt istället och springer eller cykelpendlar till jobbet efterssom det är enda möjlighet att få till ng tränning o samt få tid till familjen.
går upp 4-5 på morgonen mån-fredag och kör lite gym i källaren samt springer eller cyklar till jobb
jag kör as-tidigt istället och springer eller cykelpendlar till jobbet efterssom det är enda möjlighet att få till ng tränning o samt få tid till familjen.
går upp 4-5 på morgonen mån-fredag och kör lite gym i källaren samt springer eller cyklar till jobb
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 12:52Håller med om att simningen kan vara svår att få tid med. Går inte att köra hemma vilket medför transporttid samt frånvaro från familj.
Som tur är har man ett alibi i form av en simmande son som behöver skjuts till och från simning två ggr i veckan. (t
Håller med om att simningen kan vara svår att få tid med. Går inte att köra hemma vilket medför transporttid samt frånvaro från familj.
Som tur är har man ett alibi i form av en simmande son som behöver skjuts till och från simning två ggr i veckan. (t