Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:31Andrew:
Aha, så långt hade jag inte tänkt.
För min egen del reggar jag all träning och eftersom jag anser att all träning jag utför kommer stärka min insats i Kalmar ser jag inget konstigt med det.Vad tycker ni? Ska det vara någon begränsning på vilk
Andrew:
Aha, så långt hade jag inte tänkt.
För min egen del reggar jag all träning och eftersom jag anser att all träning jag utför kommer stärka min insats i Kalmar ser jag inget konstigt med det.
Vad tycker ni? Ska det vara någon begränsning på vilk
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 19:06Jag tycker att all träning ska räknas. Själv tar jag med uppvärmning och stretching i min tid. Egentligen känns det lite tokigt. Borde kanske bara ta den effektiva tiden för själva huvudträningen. Men eftersom jag ligger väldigt långt ner på listan, så må
Jag tycker att all träning ska räknas. Själv tar jag med uppvärmning och stretching i min tid. Egentligen känns det lite tokigt. Borde kanske bara ta den effektiva tiden för själva huvudträningen. Men eftersom jag ligger väldigt långt ner på listan, så må
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 20:41All träning som finns på Funbeat ska loggas!
Håller med dig Jonas, all form av motionering/fysisk aktivitet hjälper mig inför Kalmar 2011..
Hoppas jag:-)
All träning som finns på Funbeat ska loggas!
Håller med dig Jonas, all form av motionering/fysisk aktivitet hjälper mig inför Kalmar 2011..
Hoppas jag:-)
Quote from j sollerman on 4 September 2010, 08:18Trädgårdsarbete is the shit för att komma i form för Kalmar.
Trädgårdsarbete is the shit för att komma i form för Kalmar.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 18:11Själv registrerar jag bara träning då jag är ombytt och klädd för att svettas ordentligt. Cykling till och från jobbet eller långpromenader räknar jag inte.
Dessutom stannar jag klockan när jag stannar för att titta på utsikten eller för att äta.Det är
Själv registrerar jag bara träning då jag är ombytt och klädd för att svettas ordentligt. Cykling till och från jobbet eller långpromenader räknar jag inte.
Dessutom stannar jag klockan när jag stannar för att titta på utsikten eller för att äta.
Det är
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 23:10Här kommer veckans lista. Starkt jobbat Linda!
1. Linda Larsson 721 min
2. Tobias . 637 min
3. Anna Lundberg 628 min
4. Jonas Larsson 607 min
5. Katrin Andreasson 560 min
6. Nicco Westerlund 520 min
7. Kristofer B 481 min
8. Hans Johansson
Här kommer veckans lista. Starkt jobbat Linda!
1. Linda Larsson 721 min
2. Tobias . 637 min
3. Anna Lundberg 628 min
4. Jonas Larsson 607 min
5. Katrin Andreasson 560 min
6. Nicco Westerlund 520 min
7. Kristofer B 481 min
8. Hans Johansson
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 09:25Hemsk placering denna vecka..... Förkylning och halsont sabbar... I´ll be back....
Hemsk placering denna vecka..... Förkylning och halsont sabbar... I´ll be back....
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 09:31Motivationen till all träning denna veckan kommer från att jag var förkyld större delen av augusti plus det fantastiska vädret.. 🙂
Det var för övrigt lite jobbigt att cykla upp för backarna till jobbet idag. Kanske ska hoppa över intervallträningen ikv
Motivationen till all träning denna veckan kommer från att jag var förkyld större delen av augusti plus det fantastiska vädret.. 🙂
Det var för övrigt lite jobbigt att cykla upp för backarna till jobbet idag. Kanske ska hoppa över intervallträningen ikv
Quote from Elias Engqvist on 6 September 2010, 10:35Hoppsan, jag gick med i gruppen av bara farten...jag är inte nåt blåbär och har dessutom ont i foten så jag tränar inte! Förlåt.
Hoppsan, jag gick med i gruppen av bara farten...jag är inte nåt blåbär och har dessutom ont i foten så jag tränar inte! Förlåt.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 11:22Någon här som har gjort en träningsplan? Och kan tänka sig att berätta hur han/hon tänkt?
Någon här som har gjort en träningsplan? Och kan tänka sig att berätta hur han/hon tänkt?