Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Jonas,
Du är en mycket värdig arvtagare som blåbärsgeneral!
🙂
/K

Då var Tjörn triathlon avklarat, 5:05 blev tiden och simningen lite för kort.
Kul att känna på lidandet... måste träna på enformig och monotom cykling 😉
Löppningen gick däremot bättre än förväntat.
Vad tyckte ni andra som körde?

Ikväll kommer jag plo

Körde Sala på 4:57. Min plan att ta det väldigt lugnt inledningsvis i alla moment funkade finfint. Gick lugnt o stilla ut i det 17 gradiga vattnet och simmade i egen takt, gick på 35. Cyklade med ca 34 i snitt på vanlig linjecykel, så hade tid att ta det

Körde också Tjörn, nöjd med simning och cykel men blev lite för trött på löpningen. 5:18. Finns absolut en del att slipa på (t.ex. att få i sig mer energi) men det var väldigt kul. Nästa gång ska jag inte glömma att ta på mig nummerlappen i växlingen...

Körde sala på 5:19. Behöver träna mer simning och växling 51min varav växlingen tog minst 5min 🙁 Vi hade i alla fall tur med vädret, var inställd på regn.

Jag hade tänkt lägga in veckans träningslista nu, men tyvärr verkar den inte stämma!
Funbeat räknar upp min träningstid de senaste 7 dagarna med ca 50min.
Någon som kan kolla om det räknas fel även för er? Kanske någon som t.o.m kan lista ut varför det

Jag är med. Har kört Lidingö sprint och nu Stockholm triathlon. Nästa år blir det Kalmar!

Du har 681min den här veckan, men 741min dom senaste 7 dagarna. Dvs söndagen förra veckan räknas också med.

Självklart! Var nog lite trött igårkväll...

Här kommer listan på de som valt att visa sin träning för andra:
7 senaste dagarnas träning.

1. Jonas Larsson 681 min
2. Mathias Petersson 527 min
3. Paul Hübenbecker 486 min
4. Toni Lundin 461 min
5.

Tack Jonas! Härligt att listan är igång. Kan du inte lägga med länken till listan varje gång så slipper jag leta efter den när jag vill gå inte och kolla den mitt i veckan... 😀

http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2559