Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag skapat en grupp som heter
Kalmar 2011 - Blåbärsgruppen.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2559
De som registerar sin träning och vill vara med på en "Topplista" bör bli medlemmar. Då kan vi varje söndag plocka fram topplistan f

Det rasslar in folk på topplistan, vi är nu 14st och undertecknad ligger sist... dags att börja rapportera in träning från resten av månaden!

Kul att se så många haka på!

Heja heja ni som kör 2011. Jag hoppas kunna hänga med 2012.

ajdu näst sist på topplistan nu får man ta tag i träningen nu såhär eftersommaren så måts vi på startlinjen här i kalmar om ett par månader

Aj aj långt ner men jag ju bara reggat träning två veckor tillbaka 🙂
Nu jävlar ska det tränas.

Jag har i princip bara ett 24-timmarspass på min lista. Sendan det passet har jag varit förkyld i 3 veckor. När det passet försvinner från de senaste 30 dagarna så kommer jag starta från noll.. 🙁 Och jag är inte frisk än..

Hej alla duktiga, tänkte också köra 2011 men bestämmer det först efter att ha testat Sthlm maran i maj. Kalmar är ett steg mot drömmarnas mål Hawaii en gång i livet, kanske typ klass 65+ om 21 år är lagom om jag börjar nu, eller 75+ kanske är mer realist

Japp jag hakar på jag med!!

Blir första tri-loppet för mig men de e la bara o gnugga på !! Lycka till i träningen, nu åker vi!

Topplistan kommer fylla sitt syfte som morot/piska, inser jag redan nu. Känner nästan för att gå ut och springa ett par timmar med en gång bara för att klättra upp några placeringar. Fast jag har ju hyrt film ju...

Snart kommer förhoppningsvis en cykel

Här kommer ett blåbär till 🙂 Någon mer som skall köra Sala silverman på lördag?

//Toni