Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:37Till er som var sugna på träningsläger så håller Ted Ås några stycken i Sverige bland annat på Tjörn och i Kalmar. Kolla med hans hemsida så bör ni finna mer information! Lycka till! Från en gjorde Kalmar i år och ska göra den nästa år med fast snabbare!
Till er som var sugna på träningsläger så håller Ted Ås några stycken i Sverige bland annat på Tjörn och i Kalmar. Kolla med hans hemsida så bör ni finna mer information! Lycka till! Från en gjorde Kalmar i år och ska göra den nästa år med fast snabbare!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 18:37Nu när man bestämt sig för att köra IM nästa år så kommer ju funderingarna.
För det första: Jag behöver en ny cykel (den racern jag har är knappt cykelduglig och är inget jag skulle vilja köra IM med). Frågan är då om man ska köpa en riktig tempocykel el
Nu när man bestämt sig för att köra IM nästa år så kommer ju funderingarna.
För det första: Jag behöver en ny cykel (den racern jag har är knappt cykelduglig och är inget jag skulle vilja köra IM med). Frågan är då om man ska köpa en riktig tempocykel el
Quote from ellen olsson on 19 August 2010, 18:41Om du inte har råd eller lust att köpa två cyklar så rekommenderar jag absolut en linjehoj.
Om du inte har råd eller lust att köpa två cyklar så rekommenderar jag absolut en linjehoj.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:47Linda jag har en fin tempojolle till salu om du är sugen?
Jag är 1.78 till min Planet X Stealth Pro Carbon det är S ram.Vinterträningen blir att köpa en dröm tempo cykel med fina hjul, titta lite på den varje natt innan det är dags för sömn(tror man bli
Linda jag har en fin tempojolle till salu om du är sugen?
Jag är 1.78 till min Planet X Stealth Pro Carbon det är S ram.
Vinterträningen blir att köpa en dröm tempo cykel med fina hjul, titta lite på den varje natt innan det är dags för sömn(tror man bli
Quote from j sollerman on 20 August 2010, 12:59Byt genast namn på denna tråden innan Gyllenhammar får spelet!
Byt genast namn på denna tråden innan Gyllenhammar får spelet!
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 13:11Haha, bra där Kalle 🙂
Haha, bra där Kalle 🙂
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 20 August 2010, 13:13Jag är gärna med i tråden och inspireras. Målet är att köra Kalmar nästa år, men eftersom jag har haft problem med ett knä så tänkte jag avvakta och se innan jag bestämmer mig. 🙂
Jag är gärna med i tråden och inspireras. Målet är att köra Kalmar nästa år, men eftersom jag har haft problem med ett knä så tänkte jag avvakta och se innan jag bestämmer mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:27Jag & min fru var i samma sits som dig förra våren Linda, vi tog beslutet att köpa linjecyklar för att även kunna köra t.ex. Vättern. Problemet med det var att vi upptäckte i somras triathlon är ungefär 1000ggr roligare än Vättern så nu har vi även köpt t
Jag & min fru var i samma sits som dig förra våren Linda, vi tog beslutet att köpa linjecyklar för att även kunna köra t.ex. Vättern. Problemet med det var att vi upptäckte i somras triathlon är ungefär 1000ggr roligare än Vättern så nu har vi även köpt t
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 19:02Jag körde kalmar för första gången i år. Har bara ägnat mig åt aggressive inline, snowboard och paintball innan så man kan väl inte säga att jag hade de bästa förutsättningarna för en uthållighetssport. 🙂
Började springa ett år innan och gick en nybörja
Jag körde kalmar för första gången i år. Har bara ägnat mig åt aggressive inline, snowboard och paintball innan så man kan väl inte säga att jag hade de bästa förutsättningarna för en uthållighetssport. 🙂
Började springa ett år innan och gick en nybörja
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 19:52Jag håller med Mattias, "triathlon is the thing" det finns stor risk att du hamnar där du också. Då har du större glädje av en tempohoj.
Rusta upp din gamla racer, sätt på tempobåge/pinnar och kör med den som alternativ träningscykel. Den går säkert att
Jag håller med Mattias, "triathlon is the thing" det finns stor risk att du hamnar där du också. Då har du större glädje av en tempohoj.
Rusta upp din gamla racer, sätt på tempobåge/pinnar och kör med den som alternativ träningscykel. Den går säkert att