Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Till er som var sugna på träningsläger så håller Ted Ås några stycken i Sverige bland annat på Tjörn och i Kalmar. Kolla med hans hemsida så bör ni finna mer information! Lycka till! Från en gjorde Kalmar i år och ska göra den nästa år med fast snabbare!

Nu när man bestämt sig för att köra IM nästa år så kommer ju funderingarna.

För det första: Jag behöver en ny cykel (den racern jag har är knappt cykelduglig och är inget jag skulle vilja köra IM med). Frågan är då om man ska köpa en riktig tempocykel el

Om du inte har råd eller lust att köpa två cyklar så rekommenderar jag absolut en linjehoj.

Linda jag har en fin tempojolle till salu om du är sugen?
Jag är 1.78 till min Planet X Stealth Pro Carbon det är S ram.

Vinterträningen blir att köpa en dröm tempo cykel med fina hjul, titta lite på den varje natt innan det är dags för sömn(tror man bli

Byt genast namn på denna tråden innan Gyllenhammar får spelet!

Haha, bra där Kalle 🙂

Jag är gärna med i tråden och inspireras. Målet är att köra Kalmar nästa år, men eftersom jag har haft problem med ett knä så tänkte jag avvakta och se innan jag bestämmer mig. 🙂

Jag & min fru var i samma sits som dig förra våren Linda, vi tog beslutet att köpa linjecyklar för att även kunna köra t.ex. Vättern. Problemet med det var att vi upptäckte i somras triathlon är ungefär 1000ggr roligare än Vättern så nu har vi även köpt t

Jag körde kalmar för första gången i år. Har bara ägnat mig åt aggressive inline, snowboard och paintball innan så man kan väl inte säga att jag hade de bästa förutsättningarna för en uthållighetssport. 🙂

Började springa ett år innan och gick en nybörja

Jag håller med Mattias, "triathlon is the thing" det finns stor risk att du hamnar där du också. Då har du större glädje av en tempohoj.

Rusta upp din gamla racer, sätt på tempobåge/pinnar och kör med den som alternativ träningscykel. Den går säkert att