Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:41Jag är på!
Jag är på!
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:42Tanken var väl Kalmar Triathlon, det är ju kul när vi alla har samma "deadline" att jobba mot.
Självklart släpper vi in de som gör samma distans på andra ställen men kortare distanser diskuteras med fördel i andra trådar. (Varför inte skapa blåbärstråda
Tanken var väl Kalmar Triathlon, det är ju kul när vi alla har samma "deadline" att jobba mot.
Självklart släpper vi in de som gör samma distans på andra ställen men kortare distanser diskuteras med fördel i andra trådar. (Varför inte skapa blåbärstråda
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 17:09Har precis börjat lära mig simma, men jag har ju ett år på mig att klara 3,8 km, så jag är med!
Har precis börjat lära mig simma, men jag har ju ett år på mig att klara 3,8 km, så jag är med!
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 17:12Jag skall deltaga!
För några månader sedan började jag planera in Järnmannen 2011 i kalendern.
Har nog visualiserat tävlingen tusen gånger hittills:-)
Funderar redan vilken veckan man skall köra träningslägret på hemmaplan, vilken cykel man skall köpa, hj
Jag skall deltaga!
För några månader sedan började jag planera in Järnmannen 2011 i kalendern.
Har nog visualiserat tävlingen tusen gånger hittills:-)
Funderar redan vilken veckan man skall köra träningslägret på hemmaplan, vilken cykel man skall köpa, hj
Quote from j sollerman on 17 August 2010, 18:20Jag föreslår vitargo som sportdryck iaf.
Jag föreslår vitargo som sportdryck iaf.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 18:24Jag kör också! Behöver en rejäl utmaning och ett långsiktigt projekt för min träning.
Jag kör också! Behöver en rejäl utmaning och ett långsiktigt projekt för min träning.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:14MMM vitargo är rätt bra faktiskt!
Ist för att åka till Spanien på träningsläger så lägger jag iaf pengarna på utrustningen.
Klarar man en vecka i sydsverige med många timmar cykel samt löpning så tränar man ju psyket så in i bänken mycket bättre än på en
MMM vitargo är rätt bra faktiskt!
Ist för att åka till Spanien på träningsläger så lägger jag iaf pengarna på utrustningen.
Klarar man en vecka i sydsverige med många timmar cykel samt löpning så tränar man ju psyket så in i bänken mycket bättre än på en
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:25Jag skulle uppskatta om det är Kalmar IM 2011 som är huvudfokus i tråden. Naturligtvis är vem som helst välkommen att delta, precis som i alla trådar. Men ämnet är i grunden Kalmar IM 2011.
Jag skulle uppskatta om det är Kalmar IM 2011 som är huvudfokus i tråden. Naturligtvis är vem som helst välkommen att delta, precis som i alla trådar. Men ämnet är i grunden Kalmar IM 2011.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:47Härligt initiativ, Jonas! Har bara gått och väntat på att någon ska ta tag i en ny blåbärstråd. Har avundsjukt läst allt om de före-detta-blåbären och är nu sjukt sugen på en satsning inför 2011. Har spenderat de sista veckorna med att läsa in mig på vilk
Härligt initiativ, Jonas! Har bara gått och väntat på att någon ska ta tag i en ny blåbärstråd. Har avundsjukt läst allt om de före-detta-blåbären och är nu sjukt sugen på en satsning inför 2011. Har spenderat de sista veckorna med att läsa in mig på vilk
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:56Maria och Elin:
Jag kan inte heller crawla, har inte cyklat sen gymnasiet (visst, spinnat en del) väger nästan 0,1 ton på mina 175 cm och orkade för 12 veckor sedan inte springa mer än 1 km. Men... vi har ju ett HELT ÅR på oss. Så kom igen nu!
Maria och Elin:
Jag kan inte heller crawla, har inte cyklat sen gymnasiet (visst, spinnat en del) väger nästan 0,1 ton på mina 175 cm och orkade för 12 veckor sedan inte springa mer än 1 km. Men... vi har ju ett HELT ÅR på oss. Så kom igen nu!