Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:23Nej.
Nej.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 22:35Jag mailade fotografen och frågade efter i början av förra veckan. Då fick jag mitt digitala foto nästa dag.Han nämnde i ett mail att han då hade fått iväg drygt hälften av alla foton.
Jag mailade fotografen och frågade efter i början av förra veckan. Då fick jag mitt digitala foto nästa dag.Han nämnde i ett mail att han då hade fått iväg drygt hälften av alla foton.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:00Har nog missat om målfoto. Finns det en chans att se hur det ser ut innan man beställer?
Har nog missat om målfoto. Finns det en chans att se hur det ser ut innan man beställer?
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 18:31Verkar ha plåtat dåligt, en risig på mig bara. Brukar ju vara ett tjugotal från andra tävlingar - trist! Läge att byta leverantör.
Verkar ha plåtat dåligt, en risig på mig bara. Brukar ju vara ett tjugotal från andra tävlingar - trist! Läge att byta leverantör.
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 10:00Inte fått mitt foto eller digitala. Inte fått svar på mitt påminnelsemail. Trist...
Inte fått mitt foto eller digitala. Inte fått svar på mitt påminnelsemail. Trist...
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 23:27Någon här som vet något om när man kan förvänta sig information om nästa år?
Någon här som vet något om när man kan förvänta sig information om nästa år?
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 16:18Jag är jurist, men jag har visserligen inte kommit till skott att göra IM heller. Anser mig dock vara nörd inom mitt område (och andra områden). SÅ jag bekräftar väl nördteorin, antar jag..
Jag är jurist, men jag har visserligen inte kommit till skott att göra IM heller. Anser mig dock vara nörd inom mitt område (och andra områden). SÅ jag bekräftar väl nördteorin, antar jag..
Quote from ellen olsson on 3 September 2011, 16:31Jag tror att man måste vara lite nörd inom något område för att ha rätt mentalitet för att kunna motivera sig att lägga ner den tid som krävs.
Jag tror att man måste vara lite nörd inom något område för att ha rätt mentalitet för att kunna motivera sig att lägga ner den tid som krävs.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 23:17Jag var tidigare golfnörd (fram till 2010), spelade ca 2 rundor i veckan, dvs. ungefär 12 timmar inkl. resor till från + spel. Har nu blivit sjukt nördig på fysträning och satsar på triathlon och att tappa ytterligare kontorsfetma. 12 timmar i veckan blir
Jag var tidigare golfnörd (fram till 2010), spelade ca 2 rundor i veckan, dvs. ungefär 12 timmar inkl. resor till från + spel. Har nu blivit sjukt nördig på fysträning och satsar på triathlon och att tappa ytterligare kontorsfetma. 12 timmar i veckan blir
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 15:23Gammelblåbären verkar träna på rätt bra.
Hade varit kul att veta hur många som kommer köra även 2012!Lista på senaste 30 dagarna: 😉
1.Jonas Larsson 3833 min
2.Vilma H 3573 min
3.Lina Blomqvist 3051 min
4.Robert Bengtsson 2884 min
5.Jakob Lindström
Gammelblåbären verkar träna på rätt bra.
Hade varit kul att veta hur många som kommer köra även 2012!
Lista på senaste 30 dagarna: 😉
1.Jonas Larsson 3833 min
2.Vilma H 3573 min
3.Lina Blomqvist 3051 min
4.Robert Bengtsson 2884 min
5.Jakob Lindström