Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:37Alla akademiska yrken har inte flexibla tider, inte mitt tyvärr.
Men ni kan ha rätt, det kanske är en övervikt av akademiker inom triatlon, men tror inte just ingenjörer skulle vara överrepresenterade.Kul sport är det iallafall.
Ekonom o statistiker s
Alla akademiska yrken har inte flexibla tider, inte mitt tyvärr.
Men ni kan ha rätt, det kanske är en övervikt av akademiker inom triatlon, men tror inte just ingenjörer skulle vara överrepresenterade.
Kul sport är det iallafall.
Ekonom o statistiker s
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:56Man är ju inte heller nödvändigtvis lågavlönad bara för att man inte är akademiker. Eller tvärtom. Jag tjänar bättre än min sambo, mina föräldrar och många av mina vänner som alla har universitetsexamen.
Jag tror tiden är väldigt viktig men också kultur,
Man är ju inte heller nödvändigtvis lågavlönad bara för att man inte är akademiker. Eller tvärtom. Jag tjänar bättre än min sambo, mina föräldrar och många av mina vänner som alla har universitetsexamen.
Jag tror tiden är väldigt viktig men också kultur,
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 14:07Nej, alla icke-akademiker är inte lågavlönade och vice versa. Men det finns ett generellt samband.
Nej, alla icke-akademiker är inte lågavlönade och vice versa. Men det finns ett generellt samband.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 14:39Överlag så tror jag att högutbildade är överrepresenterade bland människor som motionerar på fritiden! Tyvärr minns jag inte vart jag läst detta, men jag är ganska säker på att påståendet kommer från en riktig undersökning! 🙂
Överlag så tror jag att högutbildade är överrepresenterade bland människor som motionerar på fritiden! Tyvärr minns jag inte vart jag läst detta, men jag är ganska säker på att påståendet kommer från en riktig undersökning! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 12:40Karolina: Jo, det där har jag läst också någonstans.
Håller med någon av de ovanstående talarna - jag skulle ha väldigt svårt att få ihop all träning om jag inte hade haft ett flexibelt jobb där jag kan välja (nästan) när jag vill jobba, så länge jag job
Karolina: Jo, det där har jag läst också någonstans.
Håller med någon av de ovanstående talarna - jag skulle ha väldigt svårt att få ihop all träning om jag inte hade haft ett flexibelt jobb där jag kan välja (nästan) när jag vill jobba, så länge jag job
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 17:40Vilma jag tackar min fru! Utan henne hade jag aldrig kunnat träna som jag gör (vi har 2 barn).
Dessutom är hon mitt största "fan" på tävlingarna(H:)
Vilma jag tackar min fru! Utan henne hade jag aldrig kunnat träna som jag gör (vi har 2 barn).
Dessutom är hon mitt största "fan" på tävlingarna(H:)
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:59jonas var det du som hamnade i Kalmarposten?
jonas var det du som hamnade i Kalmarposten?
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:08Haha, ja visst är det jag och min supporter Annie som är med på framsidan (H)
Haha, ja visst är det jag och min supporter Annie som är med på framsidan (H)
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 19:03Vad kul att det va just du som fastande
Vad kul att det va just du som fastande
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:52Saknar fortfarande mitt målgångsfoto. Har ni andra fått era beställningar levererade?
Saknar fortfarande mitt målgångsfoto. Har ni andra fått era beställningar levererade?