Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:44Liiiiite liiiite småsanning då kanske vi kan konstatera i alla fall.. ;D
Men såklart kvittar det vilken utbildningen alla har! Det var just själva nördkopplingen som vi funderade över. Inte att någon som inte är ingenjör skulle vara sämre 🙂
Liiiiite liiiite småsanning då kanske vi kan konstatera i alla fall.. ;D
Men såklart kvittar det vilken utbildningen alla har! Det var just själva nördkopplingen som vi funderade över. Inte att någon som inte är ingenjör skulle vara sämre 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 16:43Jag skulle säga att en majoritet av triathleter har högskoleutbildning iaf.
Det har nog mest med att det är tungt att jobba fysiskt och träna > tio timmar i veckan.
/Ingenjören
Jag skulle säga att en majoritet av triathleter har högskoleutbildning iaf.
Det har nog mest med att det är tungt att jobba fysiskt och träna > tio timmar i veckan.
/Ingenjören
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 16:51Guilty as charged 🙂
Guilty as charged 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:00Har också funderat på att triathleter är rätt lika. Jag tror nog inte ingenjörsutbildning är någon gemensam nämnare. Men vi är kanske ruskigt envisa? (envis=målmedveten, tålmodig, uthållig :-). Hälsningar från en o-ingenjör.
Har också funderat på att triathleter är rätt lika. Jag tror nog inte ingenjörsutbildning är någon gemensam nämnare. Men vi är kanske ruskigt envisa? (envis=målmedveten, tålmodig, uthållig :-). Hälsningar från en o-ingenjör.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:08Ingenjör!
Ingenjör!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 10:51En ingenjör till här ja! 🙂
En ingenjör till här ja! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 13:40Och en till här... (H)
Och en till här... (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 15:32Haha.. det är ju jäääätteroligt att det faktiskt fanns så många ingenjörer här 😀
Haha.. det är ju jäääätteroligt att det faktiskt fanns så många ingenjörer här 😀
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 22:15Får väl balansera upp alla ingenjörer.
Här kommer en intensivvårdssjuksköterska:)
Får väl balansera upp alla ingenjörer.
Här kommer en intensivvårdssjuksköterska:)
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 06:54Och en ekonom här... Hoppas du slipper använda dem men praktiskt med dina kunskaper på tävlingar Milla.
Och en ekonom här... Hoppas du slipper använda dem men praktiskt med dina kunskaper på tävlingar Milla.