Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 13:52Jadu... en kvart om året har ju Oscar som mål och det känns vettigt (H)
Ang. tävling utomlands så verkar det inte dumt alls. Däremot så vet jag inte om IM lockar så mkt utan då kanske man ska köra HIM istället för att kunna njuta både innan och efter tä
Jadu... en kvart om året har ju Oscar som mål och det känns vettigt (H)
Ang. tävling utomlands så verkar det inte dumt alls. Däremot så vet jag inte om IM lockar så mkt utan då kanske man ska köra HIM istället för att kunna njuta både innan och efter tä
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 14:48Jag har jättekonstig fråga..
Hur många av er som körde Kalmar IM är ingenjörer?? 😀
Jag har jättekonstig fråga..
Hur många av er som körde Kalmar IM är ingenjörer?? 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 14:58Nu är jag visserligen långt ifrån ingengör men vill ju gärna veta varför du ställer frågan...
Nu är jag visserligen långt ifrån ingengör men vill ju gärna veta varför du ställer frågan...
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:40Samma här ingen Ingenjör men väldigt nyfiken på motivering på frågeställning 🙂
Samma här ingen Ingenjör men väldigt nyfiken på motivering på frågeställning 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:48En lång historia...
Men lite kort, efter att jag började cykla med Hofvet så märkte jag ganska snabbt att jättemånga cyklister även var ingenjörer. Så tyckte min sambo "Såklart, alla cyklister är ju nördiga töntar" o.s.v.. (fast han är ingenjör (ej cykli
En lång historia...
Men lite kort, efter att jag började cykla med Hofvet så märkte jag ganska snabbt att jättemånga cyklister även var ingenjörer. Så tyckte min sambo "Såklart, alla cyklister är ju nördiga töntar" o.s.v.. (fast han är ingenjör (ej cykli
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 16:01Hmm, intressant. Kan ligga något korn av sanning i det, jag känner och är kollega med ganska många som skulle falla i det facket. Men samtidigt känner jag cyklister som är sköterskor, jurister, snickare, webdesigners, läkare... helt enkelt en salig blandn
Hmm, intressant. Kan ligga något korn av sanning i det, jag känner och är kollega med ganska många som skulle falla i det facket. Men samtidigt känner jag cyklister som är sköterskor, jurister, snickare, webdesigners, läkare... helt enkelt en salig blandn
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 16:40får göra en statistisk undersökning!
får göra en statistisk undersökning!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:15I admit, jag är en ingenjör. Känner många såna som håller på med löp och cykl. Men inte så många som kör triathlon. Men det fina med idrott är ju att det kvittar vad man pysslar med utanför... 🙂
I admit, jag är en ingenjör. Känner många såna som håller på med löp och cykl. Men inte så många som kör triathlon. Men det fina med idrott är ju att det kvittar vad man pysslar med utanför... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:24Jag är jurist men min sambo som också körde är ingenjör 😉
Jag är jurist men min sambo som också körde är ingenjör 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:28Mitt äventyr i kalmar! 🙂
http://cyklingminpassion.blogspot.com/2011/08/ironman-den-langa-versionen.html
Längtar tillbaka till ruset! 🙂
Mitt äventyr i kalmar! 🙂
http://cyklingminpassion.blogspot.com/2011/08/ironman-den-langa-versionen.html
Längtar tillbaka till ruset! 🙂