Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 14:32Hej alla som gjorde IM i år.
Jag är blåbär inför nästa år och tänkte höra hur många som tex körde Vansbro eller någon annan halv IM i år innan Kalmar?
Hur många tävlingar körde ni innan Kalmar i år?
Är det klokt att köra en halv IM en månad innan loppe
Hej alla som gjorde IM i år.
Jag är blåbär inför nästa år och tänkte höra hur många som tex körde Vansbro eller någon annan halv IM i år innan Kalmar?
Hur många tävlingar körde ni innan Kalmar i år?
Är det klokt att köra en halv IM en månad innan loppe
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 14:55Hej Andreas.
Jag körde Sövde ½IM tidigare i år och tyckte detta funkar bra!
Tiden i Kalmar blev ungfär tiden i Sövde x 2 +1 timme.Kör även Tjörn nu i Augusti men det återstår och se hur det går?
Kör hårt och lycka till 🙂
Hej Andreas.
Jag körde Sövde ½IM tidigare i år och tyckte detta funkar bra!
Tiden i Kalmar blev ungfär tiden i Sövde x 2 +1 timme.
Kör även Tjörn nu i Augusti men det återstår och se hur det går?
Kör hårt och lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:21Jonas: Kan du inte köra en lista på veckans träning för förra veckan också. Vore kul att se hur hur många det är som, likt mig, hade 0 minuter 😀
Jonas: Kan du inte köra en lista på veckans träning för förra veckan också. Vore kul att se hur hur många det är som, likt mig, hade 0 minuter 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:09Ettan och trean på listan körde inte Kalmar så jag strök dem.
2. Andrew Gustavsson 749 min
4. Christer Zakariasson 479 min
5. Katrin Andreasson 446 min
6. Marcus Eriksson 434 min
7. Ryan Provencher 432 min
8. Mikael Heimdahl 414 min
9. Kenth
Ettan och trean på listan körde inte Kalmar så jag strök dem.
2. Andrew Gustavsson 749 min
4. Christer Zakariasson 479 min
5. Katrin Andreasson 446 min
6. Marcus Eriksson 434 min
7. Ryan Provencher 432 min
8. Mikael Heimdahl 414 min
9. Kenth
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:10Aj då, nu får jag skit av min klubbkompis som propsade på vila 🙁
Aj då, nu får jag skit av min klubbkompis som propsade på vila 🙁
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:43bra jobbat Andrew 🙂
bra jobbat Andrew 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 12:04Det var 64 på senste listan så borde väl vara 15 till då som inte tränat. Förvånansvårt lite måste jag säga, själv vill jag inte ens tänka på träning...
Det var 64 på senste listan så borde väl vara 15 till då som inte tränat. Förvånansvårt lite måste jag säga, själv vill jag inte ens tänka på träning...
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 12:57Hej Andreas
Jag var ärkeblåbär inför Kalmar, 0st triathlon på meritlistan och vips är man en stolt Järnman. För mig fungerade det kanon att bara köra på med träningen, lopp för nära inpå är bara en stor risk för skador. Man sliter ju med träningen rätt lä
Hej Andreas
Jag var ärkeblåbär inför Kalmar, 0st triathlon på meritlistan och vips är man en stolt Järnman. För mig fungerade det kanon att bara köra på med träningen, lopp för nära inpå är bara en stor risk för skador. Man sliter ju med träningen rätt lä
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 13:20@Andreas:
Jag tycker helt klart att en halv IM är en bra grej att göra. Du får rutin i mat / vätskeintag och får känna litegrann på att vara trött...
Ang. skaderisk så skulle jag säga att om du inte klarar en halva utan skador så är du för dåligt förber
@Andreas:
Jag tycker helt klart att en halv IM är en bra grej att göra. Du får rutin i mat / vätskeintag och får känna litegrann på att vara trött...
Ang. skaderisk så skulle jag säga att om du inte klarar en halva utan skador så är du för dåligt förber
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 13:25Blir lite fel om man ska vara rädd för skador, då kan man knappt gå utanför huset veckorna innan. Kör på!
Blir lite fel om man ska vara rädd för skador, då kan man knappt gå utanför huset veckorna innan. Kör på!