Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Min äldsta dotter på 6 år satt idag med 8 jämnåriga när jag kom förbi och hennes kompis frågade; Fredrik, är du en järnman? Kan du visa det? Alla andra barnen, ja ja ja visa. Nått annat barn sade, nej han kanke är eldmannen ... och så fortsatte det tills

@Håkan, Starkt!!

Grattis alla som genomförde loppet och tack Jonas för att du hållt i tråden.
Jag åkte på en ruskig förkylning för c:a en månad sedan och tyvärr blev det ingen start, känns tveksamt om jag hade klarat loppet men det hade varit kul att testa.
Vi ses i Blå

Måste säga grattis till alla också och till mig själv men jag vill framförallt tacka Kalmarborna som var helt otroliga under hela loppet.
Jag är imponerad över all stöttning de spred längs spåret!

Som farbrorn som stod ute med sin slang och vattnade fol

Håller med, det lyfte enormt med alla som hejade på under den varma, långa maran. Fantastiska människor!

@Benicio, håller helt med. Alla i publiken var väldigt uthålliga!! och fantastiskt positivt påhejande. Både på många ställen under cyklingen och inte minst under löpningen. Inte konstigt att det är en populär tävling, om än lite tröttande att delta i 🙂

Min racereport (lång :-)) finns på http://ensvenskklassikerbloggen.blogspot.com/2011/08/kalmar-triathlon-jarnmannen-race-report.html

Och ja, publiken var verkligen fantastisk - hade aldrig trott att så många skulle vara kvar och heja även på oss som var

Och här kommer min racereport, även den lång. Men det fanns ju så mycket att berätta.

http://smastadsrebell.blogspot.com/2011/08/kalmar-triathlon-2011-recereport.html

Återigen stort grattis till alla Järnmän/Järnkvinnor. Vi gjorde det!!

Så fantastiskt att läsa om era bedrifter! Jag går fortfarande omkring i ett glädjerus och vägrar att ta av mig mina fina röd-gröna varvningsband. Mitt bevis på att det ÄR sant: jag gjorde det!!! kan bara hålla med om de underbara Kalmarborna! Fast jag är

Har lagt ut en film från tävlingen där man för följa mig och min kompis som både körde tävlingen för första gången.