Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 08:58Förbättra min tid på Nove Colli
Förbättra min tid på Nove Colli
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 13:17Efter årets Kalmar är det helt uppenbart att min stora förbättringspotential ligger i löpningen. Därför blir kommande träning inför nästa år sannolikt löporienterad. Naturligtvis utan att glömma cykel och simning.
Eftersom det är väldigt tydligt för mig
Efter årets Kalmar är det helt uppenbart att min stora förbättringspotential ligger i löpningen. Därför blir kommande träning inför nästa år sannolikt löporienterad. Naturligtvis utan att glömma cykel och simning.
Eftersom det är väldigt tydligt för mig
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 16:27Det blir en Järnman igen dock lite lockande med tävling utomlands
Det blir en Järnman igen dock lite lockande med tävling utomlands
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 22:37Är det förresten någon som vet om fotona från målgången kommer att komma upp på internet? Och i sådana fall var? 🙂
Är det förresten någon som vet om fotona från målgången kommer att komma upp på internet? Och i sådana fall var? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 08:56Kontakta fotografen direkt
Kontakta fotografen direkt
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 18:24Vill ge ett hjärtligt tack till alla i denna tråden. Jag har inte skrivit något i den men det har varit verkligen inspirerande! Till er alla: Ni är bäst!
Har efter mångt och länge gjort en summering av dagen...
http://lifebyask.blogspot.com/2011/08/jarn
Vill ge ett hjärtligt tack till alla i denna tråden. Jag har inte skrivit något i den men det har varit verkligen inspirerande! Till er alla: Ni är bäst!
Har efter mångt och länge gjort en summering av dagen...
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:21Tack Jonas för sparring, glada tillrop och en bra sammanställning här på Blåbärsligan.
Spänner du bågen ytterligare tills nästa år? Annars vet jag en siffra... 😉
Tack Jonas för sparring, glada tillrop och en bra sammanställning här på Blåbärsligan.
Spänner du bågen ytterligare tills nästa år? Annars vet jag en siffra... 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 08:37@Andreas bra skrivet o framför allt bra kämpat (t+)
@Mattias inte min sak men jag är nyfiken av natur. Vilken siffra? 9:55 eller ännu lägre? 🙂
@Andreas bra skrivet o framför allt bra kämpat (t+)
@Mattias inte min sak men jag är nyfiken av natur. Vilken siffra? 9:55 eller ännu lägre? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 08:46Tack själv Hebbe! Vilken siffra tänker du på? Det låter som Kalmar kommer bli jobbigt även nästa år...
Det har mest varit roligt att hålla i tråden, lite jobb men de glada tillrop och peppen jag fått har med råge kompenserat!
Tack själva allihop och st
Tack själv Hebbe! Vilken siffra tänker du på? Det låter som Kalmar kommer bli jobbigt även nästa år...
Det har mest varit roligt att hålla i tråden, lite jobb men de glada tillrop och peppen jag fått har med råge kompenserat!
Tack själva allihop och st
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 13:13Tja.. ta en siffra i luften.. 9:45.. kanske 9:30..Hur hårt vågar du spänna bågen? 😉
Kalmar SKALL vara jobbigt, dummer! Thats the thing!Inte sugen på att testa att köra utomlands?
By the way, Playitas 2012? Snart dags att dra igång uppropet va?
Tja.. ta en siffra i luften.. 9:45.. kanske 9:30..Hur hårt vågar du spänna bågen? 😉
Kalmar SKALL vara jobbigt, dummer! Thats the thing!
Inte sugen på att testa att köra utomlands?
By the way, Playitas 2012? Snart dags att dra igång uppropet va?